پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشکل سپرده‌گذاران کاسپین حل می‌شود
    05 آبان 1396 - 10:56
    شناسه : 100177
    0

    عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که با حل مشکل بلوکه شدن اموال موسسه کاسپین مشکل سپرده‌گذاران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان این موسسه حل خواهد شد. محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سپرده‌گذاران زیر ۲۰۰ میلیون تومان موسسه کاسپین مشکلی در قوه‌قضائیه پیدا کرده بودند. مسئله این بود که قرار بود […]

    پ
    پ

    موسسه کاسپین - مشکل سپرده‌گذاران کاسپین حل می‌شود - سپرده‌گذاران کاسپین

    عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که با حل مشکل بلوکه شدن اموال موسسه کاسپین مشکل سپرده‌گذاران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان این موسسه حل خواهد شد.

    محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سپرده‌گذاران زیر ۲۰۰ میلیون تومان موسسه کاسپین مشکلی در قوه‌قضائیه پیدا کرده بودند. مسئله این بود که قرار بود تا سقف ۲۰۰ میلیون از محل اموالی که وصول شده، پرداخت شود اما این اموال در قوه‌قضائیه توسط یکی از قضات بلوکه شده بود.

    وی افزود: طبیعتا بانکها به این منابع برای پرداخت دسترسی نداشتند در حالی که رئیس قوه‌قضائیه هم دستور داده بود این اموال باید آزاد شوند اما نشده بود. گویا از روز چهارشنبه دستور برداشت از این اموال عملیاتی شده است.

    نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: اگر این حرف درست باشد علی القاعده از این به بعد باید ببینیم که شکل پرداخت به مردم و تحقق وعده پرداخت تعهدات تا سقف ۲۰۰ میلیون به چه شکل خواهد بود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.