پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای کوروش؛ غم نان اگر بگذارد!
    06 آبان 1396 - 21:16
    شناسه : 100879
    0

    نامه یک ایرانی به پادشاه بزرگ ایران زمین کوروش بزرگ: آقای کوروش؛ غم نان اگر بگذارد! مجید فلاح شجاعی: با درود فراوان به درگاه پادشاهی که برای فر ایرانیان کوشش کرده و افتخاری بزرگ برای همه پارسی زبانان جهان است. آقای کوروش ، امیدوارم این روزها حال دل تان خوب و نیکو باشد! ببخشید اگر […]

    پ
    پ

    فلاح شجاعی - آقای کوروش؛ غم نان اگر بگذارد! - غم نان

    نامه یک ایرانی به پادشاه بزرگ ایران زمین کوروش بزرگ: آقای کوروش؛ غم نان اگر بگذارد!

    مجید فلاح شجاعی:

    با درود فراوان به درگاه پادشاهی که برای فر ایرانیان کوشش کرده و افتخاری بزرگ برای همه پارسی زبانان جهان است.
    آقای کوروش ، امیدوارم این روزها حال دل تان خوب و نیکو باشد! ببخشید اگر ما در تقویم مان هیچ روزی را به نام شما نداریم و جهان برای اندیشه و جایگاه تان در تاریخ بشریت، سر تعظیم فرود می آورد!
    شرمنده ایم که حتی دل مان می خواهد کسی برای دیدار و زیارت تان به پاسارگاد نیاید، برای همین تا می توانیم اطراف خانه تان را متروک نگاه می داریم!
    آقای کوروش عزیز، امیدوارم این روزها دل تان از دروغ بعضی از مردم ایران نگرفته باشد! باور کنید کسی نمی خواهد دروغ بگوید ولی «غم نان» نمی گذارد! شما در سرزمین تحت سلطه خود با «غم نان» بر خورد کرده اید؟! نمی دانید چه درد سترگی است این «غم نان»!
    حتی این روزها «میز پرستی» هم از هراس «غم نان» است و گرنه مردم ما بسیار خدای یکتا را پرستش می کنند و در همه جای این سرزمین پرستشگاه هایی است برای ستایش یزدان پاک!
    آقای ذوالقرنین، پزدان را سپاسگزاریم که در این سرزمین هیچ دست درازی به اموال مردم صورت نمی گیرد و هیچگونه شبیخونی به مال مردم نمی شود! ( ما به این حرکت نا پسند اختلاس می گوییم و خوش به حال تان شما معنی اختلاس را نمی دانید!)
    یزدان را سپاس می گوییم که به طبیعت این سرزمین احترام می گذاریم و آنگونه از آن بهره می بریم که هزاران سال بعد هم فرزندان تان از طبعیت ایران بهره مند خواهند شد. از رودخانه های خروشان گرفته تا برکه ها، تالاب ها، دریاچه ها و حتی حیات وحش، همه نامبردگان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و به حیات خویش ادامه می دهند!
    آقای کوروش، باور کنید ما مردمان خوبی هستیم و شاید بهترین این جهان باشیم! شاید که نه بدون گمان بهترین هستیم ولی اگر «غم نان» بگذارد که متاسفانه نمی گذارد این درد بی درمان این روزهای ما!
    راستی آقای کوروش بزرگ، با همه اینها می دانید این روزها همچون زمان شما و پیش تر از شما، جوانان سرزمین ایران در راه دفاع از جان، مال و ناموس این کشور، مظلومانه شهید می شوند؟ تا ظلم و عداوت به مام وطن باشد، ایرانی جان خویش را در دستان خود دارد تا ایثار کند و حماسه بسازد.
    آقای کوروش، می توانم از شما خواهشی داشته باشم؟ شما ذوالقرنین هستید جایگاه ویژه ای نزد یزدان دارید، می شود گاهی برای آبادانی بیش از پیش این سرزمین و برای نابودی دشمنان مردم و ایران دعا کنید؟!


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “آقای کوروش؛ غم نان اگر بگذارد!”
    1. آفرین، البته روز جهانی تروریست و لشکر کشی و فتح با خون ریزی نداریم که بتونیم بگیم روز جهانی کوروشه

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.