چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تصادف زنجیره ای محور امامزاده هاشم- رودبار با یک کشته
    30 تیر 1395 - 8:08
    شناسه : 10326
    0

    سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: وقوع تصادف زنجیره ای در محور امامزاده هاشم- رودبار در منطقه لویه یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت. به گزارش بامردم، سروان کریم فقیری افزود: در این حادثه ، سه کامیون و یک پراید با هم برخورد کردند که متاسفانه راننده یکی از کامیون ها کشته شد […]

    پ
    پ

    سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: وقوع تصادف زنجیره ای در محور امامزاده هاشم- رودبار در منطقه لویه یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

    به گزارش بامردم، سروان کریم فقیری افزود: در این حادثه ، سه کامیون و یک پراید با هم برخورد کردند که متاسفانه راننده یکی از کامیون ها کشته شد و یکی دیگر از رانندگان نیزجراحات سطحی برداشت.
    وی علت این حادثه را تجاوز به چپ یکی از رانندگان کامیون ها عنوان کرد.
    وی با اشاره به ویژگی های خاص جاده قدیم رشت- امامزاده هاشم- رودبار گفت: این جاده دو طرفه و عمدتا محل تردد وسائط نقلیه سنگین است که تراکم شان در جاده نیز بالاست که کمترین بی احتیاطی ممکن است به حوادث تلخی منجر شود.
    سروان فقیری یادآورشد: از ابتدای امسال این سومین حادثه مشابه برای این خودروهاست که متاسفانه در این حوادث مختلف سه نفرکشته شده اند.

    ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.