چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرماندار و نماینده مجلس از شهرداری لاهیجان برای برگزاری مانور مدیریت بحران قدردانی کردند
    14 آبان 1396 - 13:49
    شناسه : 103321
    0

    فرماندار و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شهرداری لاهیجان برای برگزاری مانور ستاد مدیریت بحران شهری قدردانی کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان ،در حاشیه برگزاری مانور خودرویی ستاد مدیریت بحران شهری، فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه برای مقابله با بحران و آرامشی که باید به مردم […]

    پ
    پ

    7787 - فرماندار و نماینده مجلس از شهرداری لاهیجان برای برگزاری مانور مدیریت بحران قدردانی کردند - شهردار لاهیجان
    فرماندار و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شهرداری لاهیجان برای برگزاری مانور ستاد مدیریت بحران شهری قدردانی کردند.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان ،در حاشیه برگزاری مانور خودرویی ستاد مدیریت بحران شهری، فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه برای مقابله با بحران و آرامشی که باید به مردم بدهیم باید همیشه آماده باشیم ، اضافه کرد: مردم باید بدانند که در بارش شدید باران اخیر اگر کمترین آبگرفتگی را داشتیم این ، تصادفی نبود و اقدامات خوبی از سوی شهرداری و شورا اخیراً انجام داده بودند و ما باز هم باید دنبال گره های کور باشیم تا مردم مشکلی را احساس نکنند.
    سید محمد احمدی افزود: بضاعت و إمکانات شهرداری را می دانیم و تنها چاشنی مدیریت باعث موفقیت این ستاد است.
    وی اضافه کرد: در بحث خرید تجهیزات از منطقه آزاد محدودیت قانونی وجود دارد که تلاش خواهیم کرد با حضور استاندار محترم گیلان این موانع برطرف و از ظرفیت منطقه آزاد استفاده کنیم .
    وی گفت: در ستاد بحران وظیفه هر دستگاه مشخص است و ما باید از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران نیز به خوبی استفاده کنیم .
    دکتر ذبیح نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز از عملکرد شهرداری برای برگزاری مانور تشکر کرد و گفت: قدردانی می کنم از اقداماتی که انجام می دهید تا مردم اعتماد به نفس داشته باشند.
    وی با بیان اینکه از ظرفیت بخش خصوصی باید استفاده کنیم تا مشکلات کمتر شود، افزود: ما باید به مردم اطلاع رسانی کنیم که إمکانات ما چقدر است و اولویت اول ما معابر عمومی است .
    وی گفت: مردم باید آموزش ببینند که همکاری لازم را انجام دهند و به خصوص از توانمندی جوانان استفاده کنیم .
    وی اعلام آمادگی کرد برای افزایش إمکانات و تجهیزات شهرداری کمک نماید.
    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان نیز گزارشی از تعداد خودروها و امکانات
    شهرداری ارائه کرد و خواستار رفع مشکلات قانونی برای خرید تجهیزات از منطقه آزاد انزلی شد.
    وی افزود: ما با امکانات خود علاوه بر شهر به روستاهای همجوار نیز خدمات رسانی میکنیم و تجهیزات و خودروهای سنگین شهرداری قدیمی بوده و نیازمند افزایش وارتقاء می باشد .
    شهردار لاهیجان گفت: مردم از ما خدمات می خواهند و شهرداری نیازمند امکانات افزون تر است.
    محمود حسنی دیلمی مسئول سازمان آتش نشانی و موتوری و دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری نیز گزارشی از مانور این ستاد و برنامه های آتی ارائه داد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.