سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کتاب برندسازی داخلی: مبانی نظری، الگوها و نمونه‌های موفق منتشر شد + جزئیات
    14 آبان 1396 - 14:15
    شناسه : 103337
    0

    کتاب برندسازی داخلی: مبانی نظری، الگوها و نمونه های موفق، تالیف دکتر سعید شفیعا توسط انتشارات جهاددانشگاهی در آبان ماه ۱۳۹۶ منتشر شد. این کتاب برندسازی داخلی که در چهار فصل نگارش یافته است به دنبال پاسخگویی به نیاز کاربردی برندسازی در بنگاه های کسب و کار و خدماتی است که در لحظه تماس با […]

    پ
    پ

    برندسازی داخلی مبانی نظری، الگوها و نمونه های موفق - کتاب برندسازی داخلی: مبانی نظری، الگوها و نمونه‌های موفق منتشر شد + جزئیات - برندسازی داخلی

    کتاب برندسازی داخلی: مبانی نظری، الگوها و نمونه های موفق، تالیف دکتر سعید شفیعا توسط انتشارات جهاددانشگاهی در آبان ماه ۱۳۹۶ منتشر شد.

    این کتاب برندسازی داخلی که در چهار فصل نگارش یافته است به دنبال پاسخگویی به نیاز کاربردی برندسازی در بنگاه های کسب و کار و خدماتی است که در لحظه تماس با مشتریان با چالش عدم تحقق وعده و تجربه ی نامناسب روبرو شده اند.

    در خلاصه پشت جلد کتاب آمده است :

    برندسازی تلاشی است عینی و ذهنی در راستای هویت دهی، معنابخشی و ایجاد تمایز مجموعه ای از فعالیت ها و محصولات. کسب جایگاه مناسب در ذهن مشتریان با استفاده از ابزارهای مختلف ارتباطی و تبلیغاتی یکی از روش های مرسوم برندسازی است. هدف از این ارتباطات معرفی و تشویق مشتریان بالقوه به خرید و تجربه محصول یا خدمت است. مشتریان با انتظارات ایجاد شده از کمپین های تبلیغاتی و ارتباطی پا به میدان تجربه می گذارند و چالش اصلی سازمان یعنی برآورده سازی وعده های داده شده آغاز می شود. برندسازی داخلی یا برندسازی درون سازمانی به عنوان اقدامی تکمیل کننده ی برنامه های برندسازی و به اعتقاد برخی، گونه ای جدید از برندسازی با رویکرد از داخل به خارج، با هدف مدیریت چالش های ایجاد شده از تجربیات پیشین است. این گونه از برندسازی، به دنبال ایجاد آنچه باید باشد از درون سازمان به صورت رفتاری و سازمانی است، یعنی مدیریت و توسعه کارکنان در راستای برنامه های سازمانی برند محور. این کتاب با هدف پوشش مبانی نظری و جمع آوری تجربیات موفق پروژه های برندسازی داخلی نوشته شده است تا نبود کتاب فارسی و انگلیسی در این زمینه را پاسخ دهد. نیاز پژوهشگران و مجریان حیطه های مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی و مدیریت بازاریابی و برند به شفاف سازی جایگاه برند داخلی یا برند درون سازمانی نحوه نگارش فصول این کتاب را تحت تاثیر قرار داد. در این کتاب، زیرساخت نظری و الگوهای موجود در ادبیات نظری برندسازی داخلی، طبقه بندی و به صورت ساده و روان تشریح شده است که می تواند مورد توجه محققان و دانشگاهیان قرار گیرد. ضمنا الگوها و تجربیات موفق به شکلی کاربردی تشریح شده تا مجریان برند و صاحبان کسب و کارها به عنوان کتاب راهنما از آن بهره برداری کنند.

    فصل سوم کتاب فراورده علمی دانشگاهی است که امکان توسعه هر چه بیشتر دانش نظری در این حیطه را فراهم خواهد ساخت. در این فصل الگوها و مدل های برندسازی داخلی به تفکیک مورد شناسایی و معرفی قرار گرفته است و ابعاد و زوایای آن معرفی شده است. اما فصل چهارم کتاب فراورده ای کاربردی و عملی است انعکاس تجربیات موفق بنگاه های گردشگری و خدماتی از ابزارهای برندسازی سازمانی است.

    این کتاب در 103 صفحه در قطع وزیری به قیمت 6500 تومان از طریق انتشارات جهاددانشگاهی و آدرس فروشگاه مجازی این موسسه در دسترس می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.