جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جمع آوری زباله در روستای ملک میان قاسم آباد با همکاری مردم و دهیار
    28 اسفند 1394 - 12:01
    شناسه : 1038
    1

    اختصاصی/به همت اهالی این روستا طرح جمع آوری زباله از سطح روستا و اراضی منتهی به روستا به اجرا در آمد تا مردم این روستا محیطی پاک و خالی از هرگونه از زباله را شاهد باشند. به گزارش خبرنگار “بامردم” از چابکسر: طرح جمع آوری زباله های روستا با عنوان« طبیعت خانه فرزندان ماست، آن […]

    پ
    پ

    اختصاصی/به همت اهالی این روستا طرح جمع آوری زباله از سطح روستا و اراضی منتهی به روستا به اجرا در آمد تا مردم این روستا محیطی پاک و خالی از هرگونه از زباله را شاهد باشند.

    به گزارش خبرنگار “بامردم” از چابکسر: طرح جمع آوری زباله های روستا با عنوان« طبیعت خانه فرزندان ماست، آن را ویران نکنیم» با حضور تعدادی از جوانان و اهالی روستا برگزار شد.

    محسن آقاجانی تصریح کرد: پاکسازی زباله های سطح روستا در چهار منطقه روستا به اجرا در آمد و پس از جمع زباله ها تابلوی هشدار برای آلوده نکردن محیط نصب شد.

    وی گفت: حتی یک سطل زباله در سطح روستای وجود ندارد اما مردمش در روستا زباله نمی ریزند و حافظ محیط زیست هستند.

    خبرنگار ما در ادامه افزود: سال گذشته کلاسهای آموزشی با حضور گسترده اهالی روستا برگزار شد و نتیجه این دوره ها امروز داشتن روستایی عاری از زباله است.
    وی با بیان اینکه علاقه اهالی روستا نسبت به پاکسازی محیط روستا به حدی است که نسبت به ریخت زباله در ملاعام حساسیت ویژه ای دارند، گفت: همه اهالی در پاکیزه نگه داشتن محیط روستا کوشا هستند.

    جمع آوری زباله در روستای ملک میان قاسم آباد با همکاری مردم و دهیار جمع آوری زباله در روستای ملک میان قاسم آباد با همکاری مردم و دهیار جمع آوری زباله در روستای ملک میان قاسم آباد با همکاری مردم و دهیار

    جمع-آوری-زباله-در-روستای-ملک-میان-قاسم-آباد-با-همکاری-مردم-و-دهیار-(6)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.