×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

100217 - با تکمیل راه آهن گیلان،کریدور شمال – جنوب تکمیل می شود | می خواهیم ایستگاهی در داخل شهر رشت هم وجود داشته باشد -

معاون رییس جمهور با بیان اینکه پروژه راه آهن قزوین – رشت نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی استان خواهد داشت، این پروژه را جزء مهم ترین پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۶ عنوان کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، دکتر نوبخت در حاشیه بازدید از ایستگاه مرکزی راه آهن قزوین – رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح این راه آهن مسیر قزوین – رشت در ادامه به انزلی و آستارا وصل خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه پروژه راه آهن قزوین – رشت را جزء مهم ترین پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۶ عنوان کرد و افزود: انتظار داریم این پروژه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هر چه سریعتر تا پایان سال آماده شود.

معاون رییس جمهور با اشاره به بازدید روز پنجشنبه مسیر قزوین به رشت و بازدید امروز خود از ایستگاه رشت، گفت: برای استمرار کار تاکید ما این است که ایستگاه قطار در داخل شهر رشت هم داشته باشیم و مسافرانی که در این مسیر و از این قطار با سرعت ۱۶۰ کیلومتر استفاده خواهند کرد از وسیله نقلیه مناسبی برخوردار باشند.

نوبخت با بیان اینکه راه آهن قزوین – رشت نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی استان خواهد داشت، ادامه داد: تصمیم بر این است که این پروژه تا پایان امسال آماده شود، از طرفی اتصال این مسیر به انزلی و آستارا نیز حائز اهمیت است زیرا کریدور شمال جنوب کشور را به هم متصل می کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: همانطور که در گردهمایی سران کشورهای منطقه به میزبانی ایران مطرح شد اگر این قطعه تمام شود می توانیم بخش قابل توجهی از کالاهای روسی را که از هند وارد می  شود به بندر چابهار برسانیم و از بندر چابهار به رشت، انزلی و آستارا انتقال دهیم.

وی از مردم شریف گیلان که در این مسیر این خط ریلی قرار دارند خواستار شد همچون گذشته نهایت همکارای را با مجریان پروژه داشته باشند تا بتوانیم آن را در زمان مقرر به اتمام برسانیم که بی شک با توجه به تشکیل کسب وکارهای جدید در اطراف این ایستگاه ها و بهبود فضای سرمایه گذاری استان همه از خدمات اتمام این پروژه بهره مند شویم.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت تمام منابع مالی را برای اتمام این پروژه و چهار پروژه دیگر کشور تا پایان سال متمرکز کرده است، تاکید کرد:تصمیم بر این شد تا بجای توزیع منابع محدود در میان تعداد زیادی پروژه تمرکزمان را بر روی تعداد معدودتری قرار دهیم و بتوانیم شاهد اتمام آنان باشیم.

معاون رییس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: تا آبان ماه امسال بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی تخصیص دادیم که بر اساس گزارش اخیر خزانه ۲۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این منابع پرداخت شده است.

100218 - با تکمیل راه آهن گیلان،کریدور شمال – جنوب تکمیل می شود | می خواهیم ایستگاهی در داخل شهر رشت هم وجود داشته باشد - 100219 - با تکمیل راه آهن گیلان،کریدور شمال – جنوب تکمیل می شود | می خواهیم ایستگاهی در داخل شهر رشت هم وجود داشته باشد -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.