×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

45254 - توسعه زیرساخت های ورزش هندبال در شرق گیلان - iknfhg

رییس هیات هندبال استان گیلان با اشاره به برنامه های این هیات ورزشی در سال جاری از توسعه زیرساخت ها و ظرفیت های ورزش هندبال در شرق استان گیلان خبرداد.

بهروز عباسی در جریان سفر به شهرهای آستانه اشرفیه و لاهیجان با فرمانداران و مسئولان حوزه  ورزش این شهرستان ها دیدار کرد و اظهار داشت : هندبال گیلان دارای سرمایه ها و ظرفیت های بسیاری است که باید با برنامه ریزی و ساماندهی و همچنین تقویت زیرساخت های این حوزه بتوانیم گام های موثری در جهت تقویت وگسترش هندبال استان برداریم.

عباسی همچنین در بازدید از محل احداث خانه هندبال لاهیجان گفت: بزودی با مشارکت فرمانداری و اداره ورزش و جوانان لاهیجان خانه هندبال این شهرستان واقع در مجموعه مهر لاهیجان به بهره برداری خواهد رسید و این مکان این پتانسیل را دارد که به قطب ورزش هندبال در این منطقه تبدیل شود.

رییس و اعضای هیات هندبال گیلان در ادامه سفر به شرق گیلان با فرماندار و امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه دیدار کردند که قول های مساعدی برای انجام همکاری های بیشتر در حوزه ورزش هندبال انجام گرفت.

بهروز عباسی در جریان سفر به شهرهای آستانه اشرفیه و لاهیجان 5 - توسعه زیرساخت های ورزش هندبال در شرق گیلان - iknfhg بهروز عباسی در جریان سفر به شهرهای آستانه اشرفیه و لاهیجان 4 - توسعه زیرساخت های ورزش هندبال در شرق گیلان - iknfhg بهروز عباسی در جریان سفر به شهرهای آستانه اشرفیه و لاهیجان 3 - توسعه زیرساخت های ورزش هندبال در شرق گیلان - iknfhg بهروز عباسی در جریان سفر به شهرهای آستانه اشرفیه و لاهیجان 2 - توسعه زیرساخت های ورزش هندبال در شرق گیلان - iknfhg بهروز عباسی در جریان سفر به شهرهای آستانه اشرفیه و لاهیجان 1 - توسعه زیرساخت های ورزش هندبال در شرق گیلان - iknfhg

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.