شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مولایی: پشت فرمان خوابم برد و دیگر نفهمیدم چه شد/ شورای فنی جوانی که یک سال آمده را به من ترجیح داد
    31 تیر 1395 - 17:46
    شناسه : 10553
    0

    وزنه‌بردار سنگین وزن کشورمان خواب‌آلودگی را عامل تصادف حادثه‌سازش عنوان کرد. به گزارش بامردم، بهادر مولایی در مورد تصادفی که منجر به حادثه دیدن او شد، اظهار داشت: در جاده مشغول رانندگی بودم اما ذهنم درگیر رکوردگیری تیم ملی و حذف شدنم از المپیک بود. در این بین یک لحظه خوابم بُرد و دیگر نمی‌دانم […]

    پ
    پ

    139504311443322098184484

    وزنه‌بردار سنگین وزن کشورمان خواب‌آلودگی را عامل تصادف حادثه‌سازش عنوان کرد.

    به گزارش بامردم، بهادر مولایی در مورد تصادفی که منجر به حادثه دیدن او شد، اظهار داشت: در جاده مشغول رانندگی بودم اما ذهنم درگیر رکوردگیری تیم ملی و حذف شدنم از المپیک بود. در این بین یک لحظه خوابم بُرد و دیگر نمی‌دانم چه شد.

    وی که با بخش خبری سیما صحبت می‌‌‌کرد در ادامه افزود: در اردوی کلاچای رکوردگیری انجام شد و گفتند اصلی‌‌ترین رکوردگیری المپیک است که من هم وزنه زدم، اما هاشمی اوت کرد و باید خط می‌خورداما نخورد. باز هم دیروز (چهارشنبه) او را در رکوردگیری شرکت دادند، اما باز هم وزنه زد و خراب کرد با این وجود دوباره او را نگه داشتند در حالی که من و براری خوب کار کردیم و در نهایت منجر به حذف من شد.

    وزنه‌بردار صاحب مدال کشورمان خاطرنشان کرد: برای وزنه‌برداری که وزن بالایی دارد مشکل است که در عرض یک هفته در چند رکوردگیری شرکت کند. بدن من هم خیلی خسته بود و امیدی نداشتم این دفعه وزنه بزنم، اما با غیرت و لطف خدا هر چه داشتم گذاشتم و به این رکوردها رسیدم.

    مولایی درباره جلسه شورای فنی تصریج کرد: در این جلسه از 26 رأی که 13 نفر دادند، 12 رأی به براری، 10 رأی به هاشمی و 4 رأی به من تعلق گرفت که مرا خط زدند. برای من جای تعجب بود که چطور کمیته فنی با این همه تجربه در این 10 سال شناختی از من نداشته و جوانی را که یک سال است به اردوی تیم ملی آمده است انتخاب کردند. واقعاً‌ متأسفم.

    وی درباره آسیب‌دیدگی‌اش گفت: از ناحیه لگن، کتف و عضله آرنج دست چپ دچار آسیب‌دیدگی شده‌ام و نیازمند عمل جراحی مجدد هستم.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.