×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

زباله 6 - سراوان نیازمند کارهای اجرایی با سرعت بالا دارد نه حرف -

رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت گفت: برای حل این مشکل به جای صحبت از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر انتظار کارهای اجرایی با سرعت بیشتر داریم.

به گزارش «بامردم»، علی‌اصغر خودکار در گفت‌و‌گو با ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به رانشی که در جایگاه دفن زباله سراوان بوجود آمد و وضعیت این جایگاه را بحرانی کرد،گفت: این بحران منجر شد تا سلامتی مردم منطقه بیش از گذشته با تهدید مواجه شود.

وی افزود: برای حل این مشکل به جای صحبت از سوی اعضای شورای شهر انتظار کارهای اجرایی با سرعت بیشتر داریم.

خودکار ادامه داد: یکی از وظایف مهم اداره محیط زیست حفاظت از منابع آبی و خاکی استان است و این روزها رانش زباله منجر به افزایش ورود حجم بیشتر شیرابه‌های سراوان به رودخانه‌های پایین دست شده است و وضعیت این رودخانه‌ها نیز با خطر بیشتری مواجه کرده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت خاطرنشان ‌کرد: ساز و کارهای لازم باید برای افزایش و توسعه فرهنگ تفکیک از مبدا توسط شهرداری فراهم شود. هرچند که اقداماتی انجام شده است اما اصلا کافی نیست.

خودکار با اعلام همکاری اداره محیط زیست شهرداری رشت با شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر  رشت خاطر نشان کرد: بهتر است به کارهای اجرایی موثر بپردازیم تا مشکلات این جایگاه دفن زباله به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: اجرای قانون در حفاظت از محیط زیست مهمترین وظیفه و دغدغه اداره محیط زیست شهرستانها است و با جدیت اجرای قوانین و الزامات زیست محیطی پیگیری خواهد شد.

علی اصغر خودکار گفت: حجم ورودی زباله‌ به جایگاه دفن زباله سراوان زیاد است و لازم است شهرداری هر چه سریعتر پای کار بیاد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.