سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41415 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص مستحکم نبودن مسکن مهر کرمانشاه توجه نکنند!
    24 آبان 1396 - 21:43
    شناسه : 106356
    0

    بهتر نیست جنابعالی به جای اظهارنظر در خصوص مسکن مهر کرمانشاه، فکری به حال واحدهای مسکن مهر رشت و سایر مناطق استان بکنید. مطمئنا مسئولان راه و شهرسازی کرمانشاه هم تصور نمی کنند روزی این چنین ناگزیر به پاسخگویی در محضر مردم باشند! به گزارش «بامردم»،  رضا علی‌نیا  در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه […]

    پ
    پ

    مهر زلزله زده - مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص مستحکم نبودن مسکن مهر کرمانشاه توجه نکنند! - کرمانشاه

    بهتر نیست جنابعالی به جای اظهارنظر در خصوص مسکن مهر کرمانشاه، فکری به حال واحدهای مسکن مهر رشت و سایر مناطق استان بکنید. مطمئنا مسئولان راه و شهرسازی کرمانشاه هم تصور نمی کنند روزی این چنین ناگزیر به پاسخگویی در محضر مردم باشند!

    به گزارش «بامردم»،  رضا علی‌نیا  در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه در میزان مقاومت و رفتار ساختمان‌های مختلف در برابر ارتعاشات زلزله بر اساس کاربری آن ها متفاوت طراحی می‌شود،گفت:مردم نباید به شایعاتی که در خصوص مستحکم نبودن مسکن مهر کرمانشاه در فضای مجازی منعکس می‌شود،توجه کنند.

    وی افزود:کم لطفی‌های برخی از افراد سیاسی متاسفانه به گسترش این شایعات دامن می‌زند.

    مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهر سازی گیلان درخصوص وضعیت استحکام مسکن مهر رشت که بزرگترین سایت مسکن مهر استان محسوب می‌شود و بیش از ۵۰هزار نفر در آن سکونت دارند، تصریح کرد: تجربه نشان داده که گیلان هم استانی زلزله خیز است اما مسکن مهر رشت روی گسل این استان ساخته نشده است.

    وی تصریح کرد: ۵۰تا ۶۰ گمانه زنی برای بررسی و آزمایش خاک قبل از سازه های مسکن مهر رشت انجام شده است به جرات می‌توان گفت:ساختمانهای مسکن مهر رشت از استحکام لازم برخوردارند.

    علی‌نیا خاطرنشان‌ کرد: البته نازک‌کاری‌ها واحدهای مختلف فرق می‌کند و مشاهده شده است که برخی از نازک‌کاری‌ها آنطور که باید مطلوب نیست، اما پایه همه سازه‌ها محکم است.

    گفتنی است در این رابطه سایت خزر آنلاین در انتقادی نسبت به این سخنان نوشته است:

    در خصوص این اظهارات جناب مدیر باید گفت:

    ۱٫ مگر شما در روند ساخت واحدهای مسکن مهر کرمانشاه حاضر بودید که با چنین قطعیتی از مردم می خواهید به چنین مواردی توجه نکنند؟

    ۲٫ حتی خود رئیس جمهور هم در سفر به کرمانشاه به انتقاد از تخریب گسترده مسکن مهر پرداخته و گفته که چگونه مسکن مهر خراب شده اما خانه های شخصی ساز دیگر همان منطقه خیر! احتمالا رئیس جمهور هم تحت تاثیر شایعات بوده که چنین حرفی را بر زبان رانده است!

    ۳٫ بهتر نیست جنابعالی به جای اظهارنظر در خصوص مسکن مهر کرمانشاه، فکری به حال واحدهای مسکن مهر رشت بکنید. مطمئنا مسئولان راه و شهرسازی کرمانشاه هم تصور نمی کنند روزی این چنین ناگزیر به پاسخگویی در محضر مردم باشند!

    ۴٫ آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است! تصاویر و فیلم هایی که از مسکن مهر سرپل ذهاب منتشر شده، به خوبی گویای همه چیز است.

    ۵٫ گفته اید که مسکن مهر رشت از استحکام لازم برخوردار است و بر روی گسل واقع نشده. بعید است مسئولان راه و شهرسازی سرپل ذهاب و کرمانشاه هم تا قبل از این فاجعه در خصوص استحکام مسکن مهر شهر و استان خودشان، غیر از این ها را گفته باشند!

    مهر کرمانشاه 4 - مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص مستحکم نبودن مسکن مهر کرمانشاه توجه نکنند! - کرمانشاه مهر کرمانشاه 3 - مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص مستحکم نبودن مسکن مهر کرمانشاه توجه نکنند! - کرمانشاه مهر کرمانشاه 2 - مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص مستحکم نبودن مسکن مهر کرمانشاه توجه نکنند! - کرمانشاه مهر کرمانشاه 1 - مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص مستحکم نبودن مسکن مهر کرمانشاه توجه نکنند! - کرمانشاه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.