×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سید محمد احمدی - بسیج به همه مردم ایران اسلامی تعلق دارد -

فرماندار شهرستان لاهیجان بسیج را حرکت فرهنگی و انقلابی برگرفته از ایمان عمیق، تلاش مخلصانه جوانان و ناامید کننده دشمنان دانست و گفت: بسیج به همه مردم ایران اسلامی تعلق دارد.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج مستضعفان، هفته وقف و هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: بسیج، حرکت فرهنگی برگرفته از ایمان عمیق و تلاش مخلصانه جوانان این مرزوبوم است و ایران اسلامی در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری امنیت پایدار خود را مرهون هوشیاری، گذشت و ایثار این مجاهدان می‌داند.
وی افزود: مشارکت مردم در قالب گروهی و بسیجی در برنامه های ملی، دشمنان را دلسرد می کند و طرفداری مردم ملل مختلف در اقصی نقاط جهان از نظام جمهوری اسلامی مهر باطلی بر سیاست های استکباری علیه ملت مسلمان ایران است و لازم است تمام دستگاه ها در برنامه های هفته بسیج شرکت نمایند.
وی تصریح کرد: در چند روز آینده بسیج وارد ۳۹ سالگی تاسیس خواهد شد و این جمله امام راحل که بسیج مدرسه عشق است، به ما می گوید که در هر زمینه ای اگر به تفکر بسیجی برسیم، موفق خواهیم بود.
احمدی متذکر شد: بسیج متعلق به ارگان و یا نهاد خاصی نیست و به همه مردم ایران تعلق دارد و همه ادارات دارای پایگاه بسیج هستند تا این تفکر روز به روز در جامعه پایدارتر و پویاتر شده و بتواند از آرمان ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران حفاظت کند.
فرماندار لاهیجان نقش بسیج را در سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور بسیار پر رنگ و موثر دانست و گفت: بسیج با اجرای طرح های گسترده ، توانسته گام های بلندی در اقتصاد مقاومتی در سطح ملی بر دارد و نقش مردمی را در اقتصاد کشور متجلی کند.
وی به موضوع کتاب و کتابخوانی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در جوامع امروزی فرهنگ کتاب و کتابخوانی با میزان توسعه یافتگی و تمدن جوامع، ارتباطی مستقیم دارد.
احمدی تاکید کرد: کتابخوانی باید از کودکی به فرزندان آموزش داده شده تا در آنان نهادینه شود و در عرصه فرهنگی باید فضایی آموزشی برای والدین از نحوه آموزش و آسیب های فضاهای مجازی فراهم شود.
احمدی گفت: هفته کتاب ، فرصت خوبی است تا با تلاشی همه جانبه از سوی تمامی نهادها و ادارات برنامه های ویژه ای در جهت ترویج و تشویق مردم به فرهنگ کتاب و کتابخوانی تدارک و ارائه شود .
احمدی با اشاره به سیاست های روشن و تاثیرگذار دولت تدبیر و امید برای توسعه فرهنگی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین پایه های فرهنگی، عرصه کتاب و کتابخوانی است که با برنامه هایی که در این رابطه تدوین شده، امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در این حوزه باشیم.
پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی، آغاز هفته بسیج است.
۲۴آبان روز ملی کتاب و کتابخوان و ۲۵ آبان تا چهارم آذرماه نیز هفته وقف نام گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.