پنجشنبه, ۲۳ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 11 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41257 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2366×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاهیجان به قطب درمانی شرق گیلان تبدیل می‌شود
    25 آبان 1396 - 23:17
    شناسه : 106450
    0

    نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی پکیج سلامت در لاهیجان این شهر در آینده نزدیک به قطب درمانی شرق گیلان تبدیل می‌شود. به گزارش «بامردم»، ذبیح الله نیکفر اظهار داشت: با بهره برداری از بخش‌های جدید درمانی و پزشکی تحت عنوان پکیج  سلامت قدم‌های مثبت و ارزشمندی در حوزه […]

    پ
    پ

    بزرگداشت روز جهانی بامبو در ایران 20 - لاهیجان به قطب درمانی شرق گیلان تبدیل می‌شود -

    نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی پکیج سلامت در لاهیجان این شهر در آینده نزدیک به قطب درمانی شرق گیلان تبدیل می‌شود.

    به گزارش «بامردم»، ذبیح الله نیکفر اظهار داشت: با بهره برداری از بخش‌های جدید درمانی و پزشکی تحت عنوان پکیج  سلامت قدم‌های مثبت و ارزشمندی در حوزه سلامت  در لاهیجان برداشته می‌شود.

    نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و راه اندازی بخش‌های جدید از جمله اقداماتی است که در این مسیر تا کنون انجام شده است.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان خصوصی میلاد لاهیجان از ۸۰ تخت، به ۱۸۰ تخت و ظرفیت بیمارستان دولتی دکتر پیروز لاهیجان نیز از ۱۶۰ تخت به ۲۵۰ تخت ارتقاء پیدا کرده است.

    وی از راه اندازی بخش‌های جدید پزشکی در لاهیجان خبر داد و افزود: به زودی بخش‌های جدید درمانی مانند رادیو اکولوژی و پزشکی هسته‌ای یا همان گاما اسکن نیز در لاهیجان راه اندازی می‌شوند.

    نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس اقدامات حوزه سلامت را مثبت خواند و گفت: هدف ما این است شرایط ارائه خدمات پزشکی را به نوعی در شهرستان فراهم کنیم تا مردم برای دریافت خدمات پزشکی کمتر به مرکز استان مراجعه کنند.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقوله گردشگری سلامت ابراز داشت: کشور ما با پیشینه پزشکی هزاران ساله دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری سلامت است.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی که به‌منظور برخورداری از یکسری از خدمات درمانی و پزشکی به کشورهای دیگر سفر می‌کنند در زمره گردشگران سلامت قرار دارند.

    وی با اشاره به شاخه‌های متعدد گردشگری، گردشگری سلامت را بسیار مهم دانست و گفت: گردشگری به شاخه‌های متعددی نظیر گردشگری فرهنگی، ورزشی، مذهبی، سلامت و غیره تقسیم می‌شود که در این بین گردشگری پزشکی یا درمانی حساس‌ترین نوع آن محسوب می‌شود.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در گردشگری پزشکی، درمان بیماری، جراحی و یا چک آپ سلامت گردشگر، در کلینیک‌ها و بیمارستان‌های کشور مقصد با امکانات پزشکی بالا و هزینه‌های درمانی مناسب انجام می‌گیرد.

    وی ظرفیت‌های گیلان را نیز در حوزه گردشگری سلامت مثبت ارزیابی کرد و افزود: گیلان از موهبت‌های طبیعی بسیاری برخوردار است و می‌تواند علاوه بر گردشگری طبیعت‌محور در بخش گردشگری سلامت نیز فعال باشد.

    نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور بیان داشت: گردشگری سلامت می‌تواند به‌عنوان یک بخش جدید به ما برای برون رفت از اقتصاد تک‌محصولی وابسته به نفت کمک و درآمدهای ارزی خوبی عاید کشور کند.

    وی ارتباط  شاخه‌های متعدد در حوزه وسیع گردشگری را زنجیروار خواند و ابراز داشت: کشور هدف علاوه بر دارا بودن مراکز درمانی و تجهیزات مدرن و سایر موارد باید از امکانات و زیرساخت‌های مناسب نیز برای اقامت و اسکان گردشگران برخوردار باشد.

    نیکفر به عدم تبلیغات مناسب این حوزه در کشور اشاره کرد و گفت: امکانات ما در کشور از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات مدرن پزشکی در سطح مطلوبی قرار دارد و با برنامه‌ریزی‌های دقیق می‌توانیم میزبان بیماران زیادی از کشورهای همسایه و سایر کشورها باشیم.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی‌های بالای شهرستان لاهیجان برای جذب گردشگر عنوان کرد: با توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌های پزشکی، درمانی و گردشگری، لاهیجان نیز می‌تواند به یکی از مقاصد سفر گردشگران سلامت تبدیل شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.