×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

محمد مایلی کهن به - بهمن صالح نیا (18)

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بارها اعلام کرده‌ام که همه جای ایران سرای من است، من گیلانی‌ام و در شهر انزلی متولد شده‌ام، اما برای من انزلی، رشت، لاهیجان و لنگرود تفاوتی ندارد.

به گزارش بامردم، محمد مایلی‌کهن درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: در ابتدا باید از مردم گیلان به خصوص انزلی تشکر کنم. به این منطقه با وجود زیبایی‌ها که دارد، کم‌لطفی‌هایی شده و مشکلات خودش را دارد. خوشحالم که امسال در خدمت مردم انزلی هستم.وی با بیان اینکه در وهله‌ اول، باید همکارانم را انتخاب کنم، افزود: تمرینات را براساس پیش‌بینی مربیانی که در این مدت ملوان را برعهده داشتند، پیش خواهیم برد. خیلی از بازیکنان سال گذشته ملوان جدا شده‌اند و دنبال بازیکنان جوان و باتجربه هستیم تا تمرینات را آغاز کنیم. اگر بازیکنانی که در تمرینات ملوان شرکت می‌کنند، کیفیت فنی داشته باشند در خدمت‌شان خواهیم بود، در غیر این صورت از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

سرمربی ملوان در واکنش به این سوال که مربیان قبلی این تیم به دلیل درخواست هیئت مدیره باشگاه برای کنار گذاشتن پژمان نوری و مازیار زارع مسئولیت این تیم را قبول نکردند، گفت: همانطور که گفتم، اگر شرایط فنی بین بازیکنان جوان و باتجربه مساعد باشد، قطعا بازیکنان باتجربه را انتخاب می‌کنم. نوری و زارع سال‌ها در خدمت ملوان بوده‌ و فوق‌العاده بازیکنان ارزشمندی هستند. این مسئله را تکرار می‌کنم که در صورتی که شرایط‌ فنی و بدنی‌ بازیکنان مساعد باشد، از آنها بهره خواهیم گرفت. هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نه تنها در این زمینه، بلکه در همه زمینه‌ها به من اختیار تام داده‌اند. با تبصره به ملوان نیامده‌ام که چیزی به من تحمیل شود.

مایلی‌کهن که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، ادامه داد: خیلی‌ها با من تماس گرفته و بابت پذیرفتن هدایت ملوان لطف‌هایی داشتند، اما برخی‌‌ها نیز ایرادهایی گرفتند. از همه افراد تشکر می‌کنم، اما فوتبال، جنگ نیست. فوتبال ورزشی برای لذت بردن تماشاگران است. بارها اعلام کرده‌ام که همه جای ایران سرای من است. من گیلانی‌ام و در شهر انزلی متولد شده‌ام، اما برای من انزلی، رشت، لاهیجان و لنگرود تفاوتی ندارد.

«در کنار رقابت سالم، باید رفاقت هم داشته باشیم». وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازی ملوان مقابل صبا در انزلی و سپیدرود رشت برابر بادران را در رشت از نزدیک دیدم. تماشاگر بسیار زیادی آمده بود اما چیزی که من را آزرده کرد، اهانت‌های تماشاگران بود که در شان ایرانی‌ها نیست. این اهانت‌ها در حالی صورت گرفت که ملوان و سپیدرود مقابل هم بازی نمی‌کردند. فضای این دو ورزشگاه‌ها مناسب نبود و این کارها دور از فرهنگ ایرانی است. فضای بین این دو تیم باید تغییر کند و از هواداران ملوان و سپیدرود عاجزانه می‌خواهم که به همدیگر احترام گذاشته و لذت ببرند.

مایلی‌کهن در پاسخ به این سوال که آیا ملوان فصل آینده در لیگ دسته اول حضور خواهد داشت، گفت: عزیزانی که مطالب حقوقی در اختیارشان است، پیگیر حضور ملوان در لیگ برتر هستند. به شخصه دوست ندارم تیمی که فوتبالی سقوط کرده، فوتبالی بالا نیاید، اما به ملوان و شهر انزلی جفا شده است. بارها قانون دور زده شده و امتیاز تیم‌هایی مانند سپاهان نوین و صبای قم واگذار شده است.

وی در واکنش به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه جلوگیری از انتقال تیم‌ها از یک جایی باید شروع می‌شد، تصریح کرد: متوجه عرض من نشدید. نظرم این است که به ملوان جفا شده است. اگر قانون اشکال دارد، باید ابتدا قانون را درست کنند، نه اینکه شهری که زور ندارد، سرش را ببُرند. استقلال خوزستان که قهرمان لیگ شد، چطور به لیگ برتر آمد؟ استقلال جنوب تهران برای نازی آباد بود، اما امتیازش را انتقال دادند. من در سازمان تربیت بدنی مسئولیت‌های مختلفی داشته‌ام و اگر قانون اشکال دارد، باید اصلاحش کنند.

وی در خصوص اینکه آیا مسئولان ملوان همچنان به دنبال حضور در لیگ برتر هستند یا خیر، گفت: بله، باید دنبال این مسئله باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.