چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نخستین جلسه سبک هاپکیدو I.T.H استان گیلان برگزار شد
    30 آبان 1396 - 0:31
    شناسه : 107012
    0

    نخستین جلسه سبک هاپکیدو I.T.H استان گیلان، با حضور استاد اسماعیل عبدی، رئیس و بنیانگذار سبک هاپکیدو I.T.H جمهوری اسلامی ایران در مجموعه ورزشی شاهد واقع در رشت برگزار شد. به گزارش «بامردم»، محمد نصراله زاده، رییس سبک مذکور در گیلان، در این جلسه، ابعاد مختلف فعالیت سبک هاپکیدو (ای. تی. اچ) در استان گیلان […]

    پ
    پ

    - نخستین جلسه سبک هاپکیدو I.T.H استان گیلان برگزار شد - محمد نصراله زاده

    نخستین جلسه سبک هاپکیدو I.T.H استان گیلان، با حضور استاد اسماعیل عبدی، رئیس و بنیانگذار سبک هاپکیدو I.T.H جمهوری اسلامی ایران در مجموعه ورزشی شاهد واقع در رشت برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، محمد نصراله زاده، رییس سبک مذکور در گیلان، در این جلسه، ابعاد مختلف فعالیت سبک هاپکیدو (ای. تی. اچ) در استان گیلان را تشریح کرد.

     وی با اشاره به امکانات و استعدادهای استان به ویژه در شهرستان ها افزود: گیلان دارای جوانان با استعداد و قدرتمندی است؛ اما کمبود اماکن ورزشی مناسب و هزینه های بالا موجب فاصله بین جوانان از ورزش شده است.

    رئیس سبک هاپکیدو I.T.Hدر گیلان ضمن تشکر از دکتر هومن ابراهیمی مدیریت مجموعه ورزشی شاهد رشت اظهار کرد: مدیریت مجموعه ورزشی شاهد رشت از علاقمندان بی بضاعت و کم بضاعت به ورزش، در هر رشته ورزشی به منظور سالم سازی جامعه از آسیب های اجتماعی، رایگان ثبت نام می کند.

    وی با بیان اینکه در این مجموعه ورزشی شاهد از فعالیت سبک هاپکیدی ای تی اچ در گیلان نیز حمایت کرده است ادامه داد: افراد خیر دیگر نیز باید همچون دکتر هومن ابراهیمی حمایت از ورزش و رشته های ورزشی رابرای حفظ جامعه از پلیدی ها، ادامه دهند.

    به گفته نصراله زاده، در این جلسه نماینده های دو شهرستان دیگر نیز معرفی شدند و بزودی ابلاغ رسمی پس از سپری نمودن مراحل اداری به شهرستان آنان ارسال خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: برخی دیگر ازاعضای چارت استانی به علت حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه جهت کمک رسانی عازم آن استان شده اند و به همین جهت همه اعضا نتوانستند در جلسه حضور یابند.

    استاد اسماعیل عبدی نیز با ابراز خرسندی از روند پیشرفت سبک مذکور در گیلان اظهار کرد: با توجه به برنامه های استاد نصراله زاده خبرهای خوشی در راه استان گیلان است.

     وی از سفر خود در ماه های آتی به ترکیه برای حضور در جلسه سازمان جهانیWMAO خبر داد و گفت: هدف از این سفر مکان یابی برای برگزاری مسابقات بین المللی مبارزات آزاد بین کشورهای ترکیه، روسیه، ایران، آذربایجان، بلاروس، داغستان، گرجستان است.

    در پایان جلسه، حکم انتصاب استاد محمد نصراله زاده که به عنوان عضو کمیته داوران کشور انتخاب شده است به وی اعطا شد.

    خبرگزاری موج

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.