پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اوج انضباط کاری و نبوغ علمی مدعی تصدی بر مدیرگروهی قلب دانشگاه علوم پزشکی! + سند
    30 آبان 1396 - 11:29
    شناسه : 107041
    0

    همانگونه که مشخص است این نخبه علمی!! و شهره نظم و انضباط!! دو ماه از سال را به طور کامل در مرخصی (حضور در کشور دوم) به سر برده و در سایر ماه های سال هم ساعات حضور ایشان در محل کار گویای همه چیز خواهد بود! مثلا در فروردین ماه ایشان بدون درج مرخصی، […]

    پ
    پ

    همانگونه که مشخص است این نخبه علمی!! و شهره نظم و انضباط!! دو ماه از سال را به طور کامل در مرخصی (حضور در کشور دوم) به سر برده و در سایر ماه های سال هم ساعات حضور ایشان در محل کار گویای همه چیز خواهد بود! مثلا در فروردین ماه ایشان بدون درج مرخصی، حتی یک ساعت هم در محل کار خود حاضر نبودند!

    به گزارش خزر، چندی پیش بود که گزارشی با عنوان “پزشک دو تابعیتی به دنبال مدیرگروهی قلب دانشگاه علوم پزشکی؟!” در خروجی سایت منتشر گردید که حکایت از تلاش یکی از پرشکان برای تصدی بر کرسی مدیریت گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی داشت. اگرچه در این گزارش به این نکته که گزینه های تصدی بر مدیریت گروه قلب، هنوز از مجاری رسمی اعلام نشده است، اذعان شده و هیچ نامی هم از فرد به خصوصی برده نشده بود، اما گویا یکی از پزشکان، خود را ضمیر غایب گزارش تصور نموده و با انتشار مطلبی جوابیه گونه از تریبون برخی رسانه های مجازی در مقام پاسخگویی برآمد.

    در این این جوابیه از پزشک موردنظر به عنوان یکی از مفاخر علمی استان گیلان که در بین فارغ التحصیلان پزشکی گیلان مشهور به نبوغ علمی و نظم و انضباط کاری و آموزشی است، نام برده شده بود!

    اگرچه نبوغ علمی این پزشک و میزان دانش و تبحر کاری را باید از سایر متخصصین امر جویا شد اما باید گفت وقتی این پزشک علی رغم مراجعه گسترده مردم نیازمند، تنها در یک سال 12 مورد آنژیو آن هم در مرکزی که از آن بدون حضور، ماهانه حقوق بالاتر از 10 میلیون تومان دریافت می کند، انجام می دهد، نبوغ علمی اش چه دردی از درد مردم دوا خواهد نمود؟ آیا این کم کاری خود دلیلی بر نوبت دهی طولانی مدت به بیماران که گاهاً به بهای جان بسیاری از آنان تمام می شود، نخواهد بود؟ در خصوص صحت ادعای شهره بودن وی به انضباط کاری هم کافی است نگاهی اجمالی به سند زیر انداخت.

    3gr6 1hvsd - اوج انضباط کاری و نبوغ علمی مدعی تصدی بر مدیرگروهی قلب دانشگاه علوم پزشکی! + سند -

    همانگونه که مشخص است این نخبه علمی و شهره نظم و انضباط دو ماه از سال را به طور کامل در مرخصی (حضور در کشور دوم) به سر برده و در سایر ماه های سال هم ساعات حضور ایشان در محل کار گویای همه چیز خواهد بود! مثلا در فروردین ماه ایشان بدون درج مرخصی، حتی یک ساعت هم در محل کار خود حاضر نبودند!

    حالا فردی با این سابقه درخشان در انضباط کاری نه تنها از سوی برخی رسانه ها به عنوان نخبه علمی و شهره به نظم معرفی می گردد بلکه سودای مدیرگروهی قلب دانشگاه علوم پزشکی را هم در سر می پروراند!

    قابل تامل آن که این پزشک، صبح ها به جای حضور در محل کار دولتی در بیمارستان خصوصی مشغول به کار است! نکته ای که اگرچه با چشم پوشی برخی مسئولین دانشگاه همراه بوده، اما بی تردید از چشم بازرسان دانشگاه دور نخواهد ماند.

    در پایان باید منتظر ماند و دید آیا رئیس دانشگاه و معاون آموزشی وی به چنین فردی اجازه ثبت نام برای تصدی بر مدیریت گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی خواهند داد یا خیر؟ فردی که با توجه به سابقه نه چندان مناسب در نظم و انضباط کاری، معرفی اش به عنوان مدیرگروه قلب دانشگاه علوم پزشکی، نتیجه ای جز جولان دلالان و مشاوران را به همراه نخواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.