×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

آیت الله خاتمی در لاهیجان 1 - انتصاب به عنوان پليس همانگونه كه يك افتخار است، مسئوليت آور نیز می‌باشد - آيت الله خاتمي در لاهیجان

کلاس نهضت تهذیب با سخنرانی حضرت آیت الله خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان برگزار شد .

در این مراسم که جمع کثیری از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان حضور داشتند آیت الله خاتمی با اشاره به وظیفه حساس و مهم پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: انتصاب شما به عنوان پلیس همانگونه که یک افتخار است، مسئولیت آور نیز می باشد.

وی در ادامه با مقایسه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برخی نظام های مرتجع منطقه و نظام های ابرقدرت های دنیا و نظام شاهنشاهی ایران گفت: در تمامی نظام های منطقه و نظام قبل از انقلاب ایران پلیس در خدمت “آل” و گروه خاصی است مانند آل سعود و آل خلیفه و یا به ماننده آمریکا و کشور های کمونیستی در خدمت یک حزب یا شخص و گروه خاصی است اما در ایران شما در خدمت نظام اسلامی و در خدمت “الله” هستید که این یک افتخاری بسیار بزرگ است.

آیت الله خاتمی در ادامه تصریح کرد: شما به کشوری خدمت می کنید که پایگاه رسول الله و امیر المومنین است. پایگاه اهل بیت و ائمه اطهار است و این باعث افتخار شما و خانواده شماست.
وی در ادامه با تکرار این مطلب که انتصاب شما بعنوان یک پلیس همانگونه که یک افتخار است، مسئولیت آور نیز می باشد تصریح کرد: این مسئولیت حق مردم است و از شما طلب می شود و مردم انتظار دارند که شما تابلوی عملکرد دینی باشید و حلال و حرام خدا را در همه رمینه ها رعایت کنید و همچنین انتظار دارند که شما حامی و پاسدار از نظام در همه حال و در هر زمان و مکانی باشد.
ایشان در ادامه با اشاره به نا امنی های موجود در منطقه گفت: امنیت امروز ایران در منطقه بی نظیر است و در معدود مواردی که دشمن تصمیم داشت نا امنی در ایران را از مجلس و مرقد امام (ره) آغاز کند با هوشیاری مامورین و اقدام به موقع پلیس در حرم مطهر، اهداف دشمن ناکام ماند.
وی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر اهمیت ولایت فقیه به مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن از جمله آشوب های داخلی، کودتا های نافرجام و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: یک مدیرت قوی باعث سربلندی انقلاب و تداوم آن در برخورد با این همه مشکلات بوده و آن هم ولایت فقیه است و دشمنان ایران اسلامی به حمد الهی و با هدایت رهبر معظم انقلاب در رسیدن به هدف اصلی خود که براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ناکام ماندند.
ایشان در پایان ضمن آرزوی دعای خیر برای همه زحمت کشان نیروی انتظامی از همه آنان خواست به گونه ای به مردم و نظام خدمت نمایند که در صورت ظهور حضرت ولی عصر (عج) بتوانند از سربازان گزینش شده ایشان باشند.

آیت الله خاتمی در لاهیجان 2 - انتصاب به عنوان پليس همانگونه كه يك افتخار است، مسئوليت آور نیز می‌باشد - آيت الله خاتمي در لاهیجان photo 2017 11 21 15 24 47 Copy - انتصاب به عنوان پليس همانگونه كه يك افتخار است، مسئوليت آور نیز می‌باشد - آيت الله خاتمي در لاهیجان آیت الله خاتمی در لاهیجان 4 - انتصاب به عنوان پليس همانگونه كه يك افتخار است، مسئوليت آور نیز می‌باشد - آيت الله خاتمي در لاهیجان آیت الله خاتمی در لاهیجان 3 - انتصاب به عنوان پليس همانگونه كه يك افتخار است، مسئوليت آور نیز می‌باشد - آيت الله خاتمي در لاهیجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.