×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

یوسف زاده - قرارداد مشاوره عجیب در دانشگاه علوم پزشکی گیلان + اسناد -

باید از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پرسید فرآیند انتخاب شرکتی که مرکز اصلی آن در مشهد مقدس مستقر است، به عنوان مشاور به چه صورت بوده است؟ این انتخاب بر اساس مناقصه بوده است؟ اگر بوده، اسناد آن در کدام روزنامه کثیر الانتشار به چاپ رسیده است؟ آیا در گیلان هیچ شرکت بومی توانایی ارائه چنین خدمات مشاوره ای را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان نداشته است؟! چرا در بندی از قرارداد آمده است که مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان از بودجه بیت المال بلافاصله بعد از انعقاد قرارداد به شرکت مشاور در صورت درخواست شرکت!! پرداخت خواهد شد؟!

دیروز خبری در خروجی بامردم به نقل از خزر قرار گرفت که حکایت از انعقاد قرارداد فی مابین این دانشگاه با جواد احمدی، مشاور اجرایی و حقوقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان داشت. مبلغ حق المشاوره در این قرارداد ماهیانه ۸۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده بود! (اینجا را بخوانید)

در قسمت دوم، اسناد قرارداد مشاوره میلیاردی منتشر می شود که در آن دانشگاه علوم پزشکی از شرکتی به عنوان مشاور استفاده می کند که در نوع خود بسیار جالب است. بر اساس آن چه در موضوع قرارداد آمده، این شرکت می بایست در قبال دریافت مبلغ ناقابل تقریبی ۹۰۰ میلیون تومانی به ارائه خدمات تخصصی مشاوره مدیریت به منظور تهیه گزارش امکان سنجی احداث مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی ۱۰۰۰ تختخوابی رشت به منظور ارائه به بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا بپردازد! یعنی این شرکت باید برای تهیه یک گزارش به ارائه مشاوره بپردازد و در قبال آن تقریبا ۹۰۰ میلیون تومان دریافت کند!

7aws 1 - قرارداد مشاوره عجیب در دانشگاه علوم پزشکی گیلان + اسناد -

juz8 2 - قرارداد مشاوره عجیب در دانشگاه علوم پزشکی گیلان + اسناد -

باید از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پرسید فرآیند انتخاب این شرکت به عنوان مشاور به چه صورت بوده است؟ یا انتخاب بر اساس مناقصه بوده است؟ اگر بوده، اسناد آن در کدام روزنامه کثیر الانتشار به چاپ رسیده است؟ عجیب ترین بند قرارداد اینکه مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان بلافاصله بعد از انعقاد قرارداد به شرکت مشاور در صورت درخواست شرکت!! پرداخت خواهد شد!

با جستجوی ساده ای می توان به اطلاعات جالبی از این شرکت مشاور دست یافت. (اینجا را بخوانید) مثلا اینکه این شرکت در مشهد به ثبت رسیده است و مرکز اصلی آن هم در مشهد است! آیا در گیلان هیچ شرکت بومی توانایی ارائه چنین خدمات مشاوره ای را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان نداشته است؟!

0h3q 3 - قرارداد مشاوره عجیب در دانشگاه علوم پزشکی گیلان + اسناد -

mgdg 4 - قرارداد مشاوره عجیب در دانشگاه علوم پزشکی گیلان + اسناد -

42dp 5 - قرارداد مشاوره عجیب در دانشگاه علوم پزشکی گیلان + اسناد -

1c6 6 - قرارداد مشاوره عجیب در دانشگاه علوم پزشکی گیلان + اسناد -

خزرآنلاین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.