×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

1 5 - وقتی هیچ چیز سر جایش نیست! -

 

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت که این روزها توسط مهرداد حسینی مدیریت می شود حال و روز خوشی ندارد.

به گزارش «بامردم»، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در اوایل سال ۹۵ از ادغام چهار سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی، پایانه و حمل و نقل و ترافیک ایجاد شد. در زمان مدیریت مرتضی شریفی برنامه ها و پروژه های زیادی در سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی به سرانجام رسید. ساخت ساختمان اداری این سازمان، ساخت تعمیرگاه تخصصی، قرار دادن تسهیلات برای رانندگان تاکسی و رایزنی و ارسال اتوبوس های فرسوده برای بازسازی از جمله اقدامات شریفی بود.
پس از شریفی سکان هدایت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به دست آرش امیرلو افتاد امیرلو نه تنها برنامه های نیمه کاره شریفی را تکمیل کرد بلکه با ترسیم اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به تعریف پروژه هایی مانند حمل و نقل پاک، کارت شهروندی و پیگیری برای ساخت ایستگاه های مدرن اتوبوس پرداخت.
وی همچنین با بررسی طرح هایی برای فرهنگسازی در حوزه ترافیک پروژه های خوبی برای اجرا داشت برنامه ریزی برای ساخت انیمیشن و استفاده از فضاهای تبلیغاتی بلا استفاده می توانست تحولی در فرهنگ ترافیکی شهر رشت باشد.
امیرلو که برای درآمدزایی سازمان نیز برنامه های خوبی داشت اما متاسفانه به دلیل تغییر شهردار و انتخاب سرپرست مشهور رشت جای خود را به رفیق و رئیس دفتر سابق سرپرست شهرداری رشت داد تا بدین ترتیب مهرداد حسینی بر روی صندلی ریاست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بنشیند.

اما مهرداد حسینی نه تنها برنامه های دو مدیر قبلی را ادامه نداد بلکه جایگاه سازمان را تا حدی به زیر کشید که اینروزها فقط به فکر پرداخت بدهی ها باشد.
اینروزها هم تاکسیداران و هم رانندگان اتوبوس از این سازمان دل پری دارند و از سوی دیگر شهروندان نیز از سرویس دهی این سازمان در شهر ناراضی هستند. اینکه حسینی برای حفظ صندلی ریاست فقط به فکر حفظ شرایط موجود است به مزاج هیچ کسی سازگار نیست. این سازمان در این ایام در شرایط بدی به سر می برد و نیازمند مدیر با انگیزه ایست که بتواند با دگرگونی شرایط و با ایجاد درامد طرحی نو دراندازد.

منبع: عصر صادق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.