×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بازی والیبال لاهیجان لنگرود 21 - نتایج هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال استان گیلان - گیلان

هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال استان با برتری تیم‌های هیات والیبال انزلی، شهرداری لیسار، مرداویچ سیاهکل، وحدت جوانان ماسال، ستارگان شمال چابکسر و هیات والیبال لنگرود به پایان رسید.

هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال استان عصر امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد که در پایان چهره تیم‌های پیروز مشخص شد.

در گروه ب این مسابقات تیم هیات والیبال انزلی در سالن شهید انصاری موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میهمان خود هیات والیبال کوچصفهان به برتری دست یابد. دیگر دیدار این گروه در سالن شهید سالاری شاندرمن برگزار شد و تیم شهرداری لیسار با نتیجه ۳ بر صفر در برابر وحدت شاندرمن به برتری دست‌یافت.

در گروه سی این رقابت‌ها نیز تیم مرداویچ سیاهکل در سالن شهدای این شهر موفق شد در برابر هیات والیبال صومعه‌سرا به برتری ۳ بر ۱ دست یابد. دیگر دیدار این گروه در سالن شهید شیرازی ماسال برگزار شد که در آن تیم وحدت جوانان ماسال موفق شد با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ برابر هیات والیبال فومن به برتری دست یابد.

در گروه دی این رقابت‌ها تیم شهرداری کوچصفهان در سالن ۲۲ بهمن مقابل میهمان خود ستارگان شمال چابکسر تن به شکست ۳ بر صفر داد. دیگر دیدار این گروه بین تیم‌های چای رفاه لاهیجان و هیات والیبال لنگرود در سالن شهدا لاهیجان برگزار شد که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود میهمان خاتمه یافت.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.