×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نماز جمعه لاهیجان 12 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم

امام جمعه لاهیجان اظهار داشت: نماینده مجلس نیز برای همه مردم است، نماینده برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست، هر نماینده ای اگر بخواهد بگوید من اینطرفی یا آنطرفی هستم به درد نمی خورد، امام جمعه نیز همچنین.

اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان با تبریک هفته بسیج، گفت: از دیدگاه امام (ره) تاریخ و سابقه بسیج به بیداری قوم بنی اسراییل و قیام آن قوم بر ضد ظلم فرعونی به فرمان حضرت موسی علیه السلام و بسیج اصحاب پا برهنه و فقیر صفه در برابر ظلم و غارت اشراف بت پرست مکه، به دعوت رسول اکرم (ص) و نیز اهتمام ائمه اطهار (ع) که نگرش الهی داشتند و به تشویق مردم به هم پیمانی برای حل مسائل سیاسی و کاهش گرفتاری مسلمین باز می گردد.

حجت الاسلام صدیق اضافه کرد: امام فرموده اند که بسیج یک فرهنگ است، بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست، بسیج جناحی نیست و برای همه مردم است.

وی در رابطه با مردمی بودن مسئولین، تاکید کرد: نماینده مجلس نیز برای همه مردم است، نماینده برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست، هر نماینده ای اگر بخواهد بگوید من اینطرفی یا آنطرفی هستم به درد نمی خورد، امام جمعه نیز همچنین.

خطیب جمعه لاهیجان اضافه کرد: نماینده و فرماندار به نوعی مسئولین اصلی شهر ما هستند و باید با هم باشند، تصمیم، موضع گیری، حرکت، ورود و خروجشان باید یکی باشد و اگر غیر این باشد به خدا و به حق شهدا دود به چشم ملت می رود و مردم ضرر می کنند.

وی گفت: شهردار نیز باید برای همه مردم باشد، دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند، شهردار اگر این جناح و آن جناح یا این‌وری و آن‌وری باشد طوری می شود که در بارندگی ها در بعضی کوچه ها باید با قایق تردد کرد! بعضی کوچه ها بس که چاله و چوله وجود دارد خودرو ها نمی توانند داخل آن بروند.

حجت الاسلام صدیق تصریج کرد: مقام معظم رهبری بر الویت بندی امور تاکید دارند، نباید طوری شود که بدون الویت بندی امور انجام شود، یکی اینور را بزند خراب کند و دیگری درست کند، باید اول به مردم رسید به مشکلات به وضعیت خیابان ها و کوچه های مردم رسیدگی کرد، بسیجی این چنین تفکری دارد و به فکر مردم است، بسیجی سیاسی است اما سیاست زده، افراطی و جناحی نیست و او مجاهد است.

وی در رابطه با دستاوردهای بسیج گفت: اولین دستاورد بسیج دفاع مقدس است، اگر بسیج نبود چه کسی می توانست در مقابل دشمنان بیاستد، سازندگی با اکسیر فرهنگ جهادی از دیگر دستاورد های بسیج است، ببینید چگونه بسیجی ها برای سازندگی می روند به کوه ها و روستا ها به جاهایی که نه آب دارد و نه برق.

امام جمعه لاهیجان اظهار داشت: کسی که علیه بسیجی که امام از آن تعریف می کنند حرف بزند علیه امام زمان حرف زده است، بسیج محترم است.

حجت الاسلام صدیق ترویج الگوی نیروی دفاعی مردمی در منطقه را سومین دستاورد بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجی ها باید به خود ببالند و افتخار کنند در عراق و در سوریه دلاوری های بسیجیان را دیدیم و باید بر سردار پر افتخار ایران، رزمندگان دلاور ایران، ایرانی ها و اینگونه انسان های فهیم، بصیر و باهوش درود فرستاد.

وی افزود: پویایی سازمانی و خدمت رسانی بی منت نیز از دیگر دستاوردهای بسیج است.

امام جمعه لاهیجان با تبریک نابودی داعش، اظهار داشت: در رابطه با نابودی داعش هرچه فکر کردم بهتر از نامه سردار پرافتخار به رهبر انقلاب و بالاتر از آن پاسخ مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی نیافتم که بسیار پر محتوا می باشد.

نماز جمعه لاهیجان 2 2 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم نماز جمعه لاهیجان 11 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم نماز جمعه لاهیجان 10 1 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم نماز جمعه لاهیجان 9 1 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم نماز جمعه لاهیجان 8 1 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم نماز جمعه لاهیجان 7 1 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم نماز جمعه لاهیجان 6 1 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم نماز جمعه لاهیجان 5 1 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم نماز جمعه لاهیجان 4 1 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم نماز جمعه لاهیجان 3 1 - نماینده مجلس برای همه است مال این جناح و آن جناح نیست | دور شهردار را نباید این گروه و آن گروه بگیرند! + تصاویر - با مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.