×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ابتکار2 - برای تسهیل حضور زنان در ورزشگاه‌ها آئین‌نامه تصویب شده است -

مشاور رییس جمهور در امور زنان پس از پایان بازی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ایران و ایتالیا ، بیان کرد: برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیاز به چارچوب و تدابیر لازم است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، معصومه ابتکار پس از بازی دو تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان در جمع خبرنگاران درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها، بیان‌ کرد:  آیین‌نامه‌ای تصویب شده است تا شرایط برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها تسهیل شود و این امر امکان پذیر شود. یکسری چارچوب و تدابیری برای انجام این کار لازم است تا شرایط حضور زنان در ورزشگاه‌ها مهیا شود.

او در ادامه‌ با اشاره به حضور زنان در سالن‌های ورزشی بیان‌ کرد: بانوان در گذشته در شهرستان‌ها در سالن های ورزشی حضور داشتند، اما ما باید برای حضور آنها در ورزشگاه‌ها چاره اندیشی کنیم.

ابتکار در ادامه‌ در پاسخ به این سوال که محدودیت های موجود برای حضور بانوان خبرنگار و تماشاگران در بازی ایران و ایتالیا زیاد بود و این کمک به پیشرفت ورزش زنان نمی‌کند، بیان‌ کرد: نگرانی ها بیشتر بابت تصویربرداری و عکسبرداری از بازی بود. ما باید قدم به قدم به جلو حرکت کنیم و نباید از این بابت نگرانی وجود داشته باشد. مهم این است که با سیاست جلو برویم. نگران نباشید، مهم این است که با سیاست گام برداریم و در چارچوب‌ها ، موازین و مقررات پیش برویم.  مسابقه امروز نیز مسابقه خوبی بود و دستاورد خوبی برای تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.