×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

جاوید جهانگیری - جاوید جهانگیری پیشکسوت فوتبال ایران و گیلان دارفانی را وداع گفت + اعلام مکان و زمان مراسم تشییع - تشییع جاوید جهانگیری

جاوید جهانگیری بازیکن اسبق تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی صبح امروز (شنبه) درگذشت.

جاوید جهانگیری به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های شهرستان لاهیجان استان گیلان بستری بود که امروز، به دیار باقی شتافت.

مرحوم جهانگیری متولد سال ۱۳۲۷ بود و سابقه بازی در دو تیم قدیمی و پرطرفدار سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی را در کارنامه ورزشی خود داشت. وی به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت شده بود و سابقه ۲ بازی ملی در کارنامه ورزشی این بازیکن خوش اخلاق گیلانی وجود دارد و او آخرین بازیکنی بود که از تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۱۹۷۸ خط خورد.

مجید جهانپور یکی از مربیان با سابقه فوتبال گیلان و ایران در خصوص درگذشت مرحوم جاوید جهانگیری گفت: او یکی از پرافتخارترین و نخبگان فوتبال استان گیلان و ایران بود و این بازیکن پرافتخار در پست هافبک چپ بازی می کرد و من نیز افتخار بازی با این بازیکن توانا در داشتم و جامعه فوتبال گیلان و حتی ایران یکی از نخبگان خود را از دست داد.

امید هرندی یکی دیگر از مربیان با سابقه فوتبال استان گیلان نیز در این خصوص گفت: مرحوم جهانگیری یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران و گیلان و از بازیکنان خوش اخلاق و بسیار قدرتمند استان بشمار می رفت و من افتخار سه سال بازی با او را داشتم./ایرنا

به گزارش «بامردم»، مراسم تشییع پیکر زنده یاد جاوید جهانگیری یکشنبه ۵ آذر ساعت ۱۰صبح از بیمارستان شفا به سمت ورزشگاه تختی لاهیجان برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی بامردم نیز ضایعه درگذشت مرحوم جاوید جهانگیری را به جامعه فوتبال این استان و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.