×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

MVI 4052.MP400004 885x498 - حمایت از واحدهای تولیدی با تسریع در پرداخت تسهیلات | طرح‌های دولت برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران متنوع است -

استاندار عصر امروز در جلسه‌‌ی کارگروه رفع موانع تولید گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک ها ضمن تسریع در پرداخت تسهیلات، از تمامی ظرفیت‌های ایجاد شده توسط دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی استفاده کنند.

به گزارش «بامردم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این جلسه بر ضرورت تسهیل بررسی پرونده های ارجاعی از سوی دستگاه های اجرائی در کمیته‌های فنی و نیز بانک‌ها تأکید و تصریح کرد: باید با رویکردی حمایتی نسبت به پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی تسریع صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در بررسی پرونده‌ها به صورت منطقی و کارشناسانه با ارائه مستندات تکلیف پرونده‌ها را مشخص کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به وجود تنوع در طرح‌های مختلف ارائه شده از سوی دولت برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: پرونده‌های واحدهای تولیدی مشابه برای بررسی به صورت یکپارچه در جلسات بعدی این کارگروه ارائه شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی از تمامی ظرفیت‌های ایجاد شده از سوی دولت برای واحدهای تولیدی کمال بهره را ببرند.

در این جلسه به مشکلات ۴ واحد تولیدی از جمله شرکت آسا ارده اتکا، تعاونی فرش دستبافت، داروسازی سبحان انکولوژی و مارلیک کاسپین رسیدگی و دستورات لازم از سوی استاندار گیلان صادر شد.

IMG 3984 747x498 - حمایت از واحدهای تولیدی با تسریع در پرداخت تسهیلات | طرح‌های دولت برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران متنوع است -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.