×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo 2017 11 25 19 44 22 - فرماندار: دستگاه های اجرایی نمی توانند علیه دستگاه اداری دیگر شکایت کنند|امام جمعه: اجازه نمی دهیم کسی دنبال ایجاد تفرقه و تنش بین مسئولان باشد|نیکفر: با امام جمعه و مسئولان شهرستان اختلافی وجود ندارد -

سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بر اساس دستور استاندار گیلان دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند علیه دستگاه اداری دیگر شکایت کنند و اگر مشکلی وجود داشت، این مشکل و اختلاف از طریق حکمیت در شهرستان یا استان و در نهایت در وزارتخانه‌های مربوطه رسیدگی خواهد شد.

وی به میز پاسخگویی در ادارات اشاره و خاطرنشان کرد: میز پاسخگویی ادارات باید جوابگوی ارباب‌رجوع باشد و با رسیدگی به مشکلات ، مردم از آن راضی برگردند.

وی از تاخیر در تاسیس پارک علم و فناوری لاهیجان انتقاد و از آن به‌عنوان یک ضرورت شهرستان لاهیجان یاد کرد و افزود: تلاش‌های زیادی برای ایجاد پارک علم و فناوری از سوی مسئولان و نماینده شهرستان انجام شده ولی از سوی متولیان در تاسیس آن شرط مطالبه هزار مترمربع زمین را دارند که ایجاد این فضا در شهرستان وجود ندارد .

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: مدیران استانی بنا به دستور استاندار از هفته آینده قرار است به شهرستان‌ها سفر کنند و این مدیران باید با برنامه مشخص وارد شهرستان شوند.

احمدی ادامه داد: دبیرخانه‌ای در حوزه معاونت عمرانی فرمانداری مستقر است و مدیران شهرستانی باید برنامه‌های خود را به این معاونت ارائه کنند تا سفر مدیران کل به شهرستان منجر به تفاهم‌نامه‌ای در رابطه با طرح‌ها و برنامه‌ها شود.

وی با مهم دانستن اشتغال ، سهم لاهیجان از طرح تکافو را از مطالبه‌های این شهرستان دانست و از مسئولان ذی‌ربط خواست که آن را از استان پیگیری کنند.

احمدی به نقش مطبوعات و رسانه‌ها در انعکاس واقعیت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: مدیران شهرستان ارتباط خوبی با رسانه‌ها ندارند و رسانه‌ها هم اگر می‌خواهند به تحلیل مسائل بپردازند، باید در انعکاس مطالب اخلاق مدارانه و منصفانه تحلیل کنند و اخلاق اسلامی را در نظر بگیرند.

حجت‌الاسلام مهدی صدیق امام‌جمعه لاهیجان نیز در این جلسه، مسئولان را به صبر و تحمل در مقابل انتقادها و نظرهای مخالف توصیه کرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم کسی دنبال ایجاد تفرقه و تنش بین مسئولان باشد.

نیکفر نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس نیز در سخنانی گفت: برخی می‌خواهند با انتقاد زیرکانه از سه قوه اجراییه ، قضاییه و مقننه نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند که نباید به این افراد اجازه و فرصت داده شود.

وی به هفته بسیج و نقش آن اشاره کرد و افزود: بسیج در نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین نقش را دارد و نیروی کارآمدی است که در تمام عرصه‌ها فعال بوده و سردار سلیمانی یک نمونه بسیجی و افتخار بسیجیان به شمار می‌رود.

وی به طرح این مسئله از سوی برخی رسانه‌ها که نماینده مجلس کارآمد نیست، اشاره و اضافه کرد: نماینده نباید به دنبال تعلق‌خاطر به یک گروه و جناح باشد و حق گروهی دیگر را ضایع کند و یا دنبال منافع طلبی باشد.

به گفته نیکفر، برخی به دنبال مچ‌گیری هستند و باید بدانند که با امام‌جمعه و مسئولان شهرستان اختلافی وجود ندارد البته انتقادها را نیز پذیرا هستیم .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان نیز در سخنانی، سیاست‌های این اداره را برنامه‌ریزی برای رشد و اعتلای فرهنگ و هنر دانست و اظهار داشت: در لاهیجان هشت انجمن فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند که در سال جاری تاکنون ۲۷مورد نمایش (تئاتر)، ۲۰ مورد نمایشگاه، ۲۰ مورداجرای برنامه‌های قرآنی توسط این انجمن‌ها اجرا و عملیاتی شده است.

نگاری نادری ادامه داد: ۱۲ فیلم نیز توسط انجمن سینما جوان لاهیجان تولید و به جشنواره‌های متعدد راه یافته ضمن اینکه اجرای برنامه‌های ایستگاه رادیویی و تفسیر مثنوی معنوی مولوی از جمله دیگر برنامه‌ها بوده است.

photo 2017 11 25 18 06 20 - فرماندار: دستگاه های اجرایی نمی توانند علیه دستگاه اداری دیگر شکایت کنند|امام جمعه: اجازه نمی دهیم کسی دنبال ایجاد تفرقه و تنش بین مسئولان باشد|نیکفر: با امام جمعه و مسئولان شهرستان اختلافی وجود ندارد - photo 2017 11 25 13 46 13 - فرماندار: دستگاه های اجرایی نمی توانند علیه دستگاه اداری دیگر شکایت کنند|امام جمعه: اجازه نمی دهیم کسی دنبال ایجاد تفرقه و تنش بین مسئولان باشد|نیکفر: با امام جمعه و مسئولان شهرستان اختلافی وجود ندارد - photo 2017 11 25 18 06 08 - فرماندار: دستگاه های اجرایی نمی توانند علیه دستگاه اداری دیگر شکایت کنند|امام جمعه: اجازه نمی دهیم کسی دنبال ایجاد تفرقه و تنش بین مسئولان باشد|نیکفر: با امام جمعه و مسئولان شهرستان اختلافی وجود ندارد - photo 2017 11 25 18 06 17 - فرماندار: دستگاه های اجرایی نمی توانند علیه دستگاه اداری دیگر شکایت کنند|امام جمعه: اجازه نمی دهیم کسی دنبال ایجاد تفرقه و تنش بین مسئولان باشد|نیکفر: با امام جمعه و مسئولان شهرستان اختلافی وجود ندارد -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.