×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

المان سخنگو - «الِمان سخنگو» برای حضور در نمایشگاه بین المللی فن بازار تهران انتخاب شد + جزئیات - المان سخنگو

الِمان سخنگو محصول شرکت ماندگار الکترونیک لاهیج مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به عنوان یکی از دو محصول منتخب در استان گیلان با کسب سطح فناوری ۹ (trl 9)برای حضور در نمایشگاه بین المللی فن بازار تهران انتخاب شد.

نمونه اولیه این محصول که حاصل تلاش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان است که در جشن انقلاب بهمن ۹۴ در همین واحد رونمایی شد.
این محصول اکنون پس از گذراندن مراحل تجاری سازی در مرحله تولید انبوه قرار دارد.

المان سخنگو محصولی است که با تجهیز کردن مقابر شهدا و آرامگاه های مشاهیر و مفاخر ملی به این دستگاه، شما را قادر می سازد تا با اتصال بی سیم تلفن همراهتان با دستگاه تماسی تلفنی از شخصیت مورد نظر دریافت کنید تا نا گفته ها و درد دل های آنها را بشنوید و پس از آن نیز می توانید سری به گالری های عکس و فیلم و … مربوط به شخصیت بزنید و آن ها را رایگان دانلود کنید.

این دستگاه در چندین مدل ارائه شده است که در مدل نهایی آن کسانی که به هر دلیلی تلفن همراه ندارند می توانند از نمایشگر لمسی دستگاه استفاده کرده و از تمامی امکانات نیز بهره ببرند.

مهندس مجید رفیعی مدیر عامل شرکت ماندگار الکترونیک لاهیج در همین رابطه اظهار کرد: آماده همکاری با تمام شهرداری های استان، به ویژه شهرداری لاهیجان هستیم تا شهرهای این استان گردشگری را به این سیستم تجهیز کنیم.
وی افزود: این محصول دو ویژگی مهم دارد و اول اینکه این محصولی صرفا علمی نیست، همان اندازه که از سطح فناوری بالایی برخوردار است، همان اندازه کاربرد های فرهنگی و اجتماعی دارد و این ویژگی به محصول روح بخشیده است و دوم‌ اینکه با در بر گرفتن رشته های متفاوت در ساخت آن بسیار در زمینه ی کارآفرینی قدرتمند بوده و توانسته در جهت اهتمام فرمایشات مقام معظم رهبری در پیشبرد اقتصاد مقاومتی مفید واقع شود.

این دانشجوی ارشد مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان خاطرنشان کرد: ما با تلاش مهندسان جوان و خوش فکر خود گام به گام رو به جلو حرکت و برای خود اهداف و استاندارد های جهانی تعریف کرده ایم.

همچنین مهندس سینا امیرعسکری رئیس شرکت ماندگار الکترونیک لاهیج نیز اذعان کرد: شهرستان لاهیجان با دارا بودن چندین هزار دانشجو می بایست پیشگام در بکارگیری این ظرفیت عظیم انسانی در خصوص نیاز های خود باشد.
این دانشجو ارشد مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان افزود: پیشنهاد می کنم شهرداری ها و سایر ارگان ها برای مرتفع کردن نیاز های خود به سرعت وارد بازار نشوند و با دانشگاه هایشان ارتباط بگیرند و چنانچه ظرفیت دانشگاه پاسخگو نیازشان نبود دانشگاه را در کنار پروژه نگاه دارند تا این ظرفیت در دانشگاه ایجاد شود و دانشگاه را توانمند تر سازند و در آینده خودشان از این توانمندی نفع ببرند.
امیرعسکری گفت: این امر نیازمند اعتماد مسولین به جوانان، اعتقاد به همکاری با دانشگاه و اعتماد سازیِ جوانان، نسبت به توانمدی و تعهد به پذیرش مسولیت می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.