×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

کیومرث بیات - سپیدرود تا ۴۸ ساعت آینده واگذار می‌شود | عزت و عظمت را به سپیدرود هدیه می دهیم -

خریدار باشگاه سپیدرود با اشاره به واگذاری باشگاه سپیدرود تا ۴۸ ساعت آینده گفت: با انضباط مالی و با تکیه‌بر برنامه منابع مالی پایدار سپیدرود رشت را به جایگاهی که لیاقتش را دارد خواهیم رساند.

کیومرث بیات امروز در رشت با اشاره به اینکه این آخرین واگذاری سپیدرود است گفت: با تیم مدیریتی توانمندی برای پشتیبانی از سپیدرود وارد عمل خواهیم شد و در کنار حمایت‌های مدیرکل اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان گیلان این قول را به هواداران می‌دهم که سپیدرود به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسد.

رئیس فعلی هیات شطرنج گیلان با بیان اینکه خواستار حمایت بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود است افزود: همان‌گونه که شطرنج گیلان را سرآمد آسیا و جهان کردم تیم فوتبال سپیدرود را به جایگاه رفیعی خواهم رساند تا هواداران از داشتن تیمی قدرتمند به خود ببالند.

وی با بیان اینکه ظرف مدت دو سال سپیدرود به خودکفایی خواهد رسید گفت: برنامه کوتاه‌مدت ما رفع مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی است و سپس ظرف مدت دو سال این تیم را از نظر اقتصادی به خودکفایی خواهیم رساند.

خریدار باشگاه سپیدرود افزود: ایده‌های متعددی نظیر ساخت هتل پنج ستاره و راه‌اندازی خطوط تولید آب‌معدنی و چندین کالای مشابه با رنگ و آرم باشگاه در دستور کار قرار دارد به‌طوری‌که همه مردم گیلان غیرمستقیم به اقتصاد باشگاه کمک خواهند نمود.

 بیات با بیان اینکه برای نیل به اهداف اقتصادی باشگاه یک تیم اقتصادی قوی وارد رشت خواهد شد تصریح کرد: ظرف مدت یک ماه بازار استان مملو از کالاهای تولیدی سپیدرود خواهد شد و تیم اقتصادی که در حال عزیمت به رشت هستند مجموعه‌ای از صاحبان صنایع بزرگ می‌باشند که توافقات لازم با آن‌ها صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه به هواداران قول می‌دهد عزت و عظمت را به سپیدرود هدیه بدهد گفت: تا این لحظه مذاکرات خوب و مثبتی با حمایت جناب دکتر رهنما مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان با هیئت فوتبال استان گیلان داشتیم و ساختمان شش واحدی دفاتر باشگاه که شامل طبقات متعدد مدیریتی است آماده راه‌اندازی است.

فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.