جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سپرده‌گذاران کاسپین منتظر دریافت سود نباشند، اصل پول‎شان را بگیرند و بروند
    05 آذر 1396 - 21:59
    شناسه : 107742
    0

    نماینده مردم آستانه اشرفیه جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با حضور رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی نحوه پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد. به گزارش «بامردم»، جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه غیرعلنی، آقای لاریجانی گزارشی از حضور هیأت ایرانی در […]

    پ
    پ

    seif3 h 1 768x320 - سپرده‌گذاران کاسپین منتظر دریافت سود نباشند، اصل پول‎شان را بگیرند و بروند -

    نماینده مردم آستانه اشرفیه جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با حضور رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی نحوه پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.

    به گزارش «بامردم»، جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه غیرعلنی، آقای لاریجانی گزارشی از حضور هیأت ایرانی در اجلاس بین‌المجالس آسیایی ارائه کرده، به تحلیل اجلاس سوچی و ساماندهی روند سیاسی در سوریه بعد از داعش پرداخت.

    وی ادامه داد: پس از آن، آقای پزشکیان نایب رئیس مجلس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت و علی وقفچی نماینده زنجان، گزارشی را نسبت به وضعیت مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری ارائه دادند.

    میرزایی با بیان اینکه این جلسه در راستای هم‌اندیشی مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی برای حل مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری برگزار شده است، گفت: با توجه به ورودی که مجلس داشت، همراهی سایر قوا و حمایت مقام معظم رهبری، بخشی از مشکلات و موانع حل شده است.

    نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بانک مرکزی اعلام کرد که خط اعتباری در اختیار برخی بانک‌ها قرار داده است تا مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری حل شود. همچنین بانک مرکزی افرادی که تا تاریخ ۹۴/۶/۱ در مؤسسات مالی و اعتباری سپرده‌گذاری کرده‌اند، برای پرداخت مطالبات مد نظر قرار داده است؛ اما سپرده‌گذارانی که به نمایندگان مجلس فشار می‌آورند، سود خود را در این سال‌ها محاسبه می‌کنند و خواستار پرداخت سودهایشان نیز هستند.

    وی تأکید کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، فعلاً باید اصل مطالبات مردم پرداخت شود و نمی‌توان برای پرداخت سودها تصمیم‌گیری کرد.

    همچنین محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس گفت: در این جلسه گزارشی در خصوص تصمیماتی که بین سران قوا برای حل مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری گرفته شد و نظارت مجلس بر تخلفات صورت گرفته و مطالبات سپرده‌گذاران ارائه شد.

    وی ادامه داد: مقرر شد مؤسسات مالی و اعتباری، جمع‌آوری و ساماندهی شده و مطالبات سپرده‌گذاران تا ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شود و برای سپرده‌گذارانی که دارای مطالباتی بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان هستند نیز تصمیم‌گیری شود تا در کوتاه مدت، منابع برای حل مشکل آنها تأمین شود.

    قربانی خاطرنشان کرد: آقای دکتر سیف تضمین داد تا از این به بعد مؤسسات مالی و اعتباری بدون مجوز در کشور وجود نداشته باشد.

    مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.