×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سید محمد احمدی 1 - مذاکره در دنیای سیاست نوعی قدرت است | تفکر بسیجی در ابعاد مختلف پاسخگوی نیازهای حیاتی جامعه است -

فرماندار لاهیجان گفت: مذاکره در دنیای سیاست نوعی قدرت است و یکی از اهرم های قدرت دردنیا مذاکره است و کشور ما این اهرم قدرت را در اختیار دارد و باید همه به آن پای بند باشیم .

سید محمد احمدی در جلسه نشست روشنگری با اعضای بسیج ادارات شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه باید مسایل و موضوعات را بدون تعصب تحلیل کرد اظهار کرد: به دنیا ثابت شده است که به دلیل داشتن پشتیبانی بسیج امکان بکار گیری زبان زور در مقابله با جمهوری اسلامی وجود ندارد و اگر دشمن تاکنون چنین توانی داشت هیچ درنگی را جایز نمی دانست.

احمدی افزود: در شرایط فعلی و درتمام مقاطع عمر انقلاب اسلامی نیاز به وحدت ،همدلی و همزبانی است و باید تفکرات مختلف بتوانند با آرامش، احترام و با پذیرش انتقال قدرت در کنار هم باشند و با هم کار کنند.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: باید به مردم سالاری قبول داشته باشیم و انتخابات که مظهر مردم سالاری دینی است را  دولت مورد نظر مردم بر اساس آن انتخاب می شوند را بپذیریم.

احمدی خاطرنشان کرد: پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری و پاسخ ایشان گویای این مطلب است و در این صورت است که می توانیم موفق باشیم .

فرماندار لاهیجان گفت: باید بپذیریم که با اذن مقام معظم رهبری وارد مذاکره در سطح بین المللی شده ایم و این مذاکرات مولودی بنام برجام داشته است و در عین حال همه سناریوهای مقابله با استکبار را هم آماده داریم.

وی یادآورشد: مذاکره در دنیای سیاست نوعی قدرت است و یکی از اهرم های قدرت دردنیا مذاکره است و کشور ما این اهرم قدرت را در اختیار دارد و باید همه به آن پای بند باشیم .

فرماندار لاهیجان گفت: تفکر بسیجی در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی پاسخگوی نیازهای حیاتی جامعه است و بسیج از بقیه جدا نیست و همه باید بدانیم که از یک خانواده هستیم.

احمدی افزود: در این چهار دهه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حاضر نشدیم به چیزی که استکبار از ما طلب می کند تن دهیم زیرا کشور ما براساس نظر مردم رژیمی را سرنگون و حکومت دیگری را روی کار آورده است.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه ساختار و تشکیلات داعش نابود شده است ولی تفکر داعش نابود نشده است خاطرنشان کرد: بطور جسورانه ساختار نظام مند از داعش برای کل جهان اسلام برای چند دهه را طراحی و برنامه ریزی شده بود.

این مسئول با اشاره به اینکه پایه و اساس تفکر داعش سه محور ایدئولوژیک تعصب، تکفیر و خشونت در این سال های موجودیت بود، یادآورشد: تئوریسین های داعش افرادی معمولی و بی اطلاع نبودند و اما در محاسبه خود این را که ایران بتواند خارج از مرزها حضور یابد و مقابله و مبارزه با آنها را برنامه ریزی و پیگیری نماید را نمی کردند.

فرماندار لاهیجان اظهارداشت: در دوره پهلوی ایران در خاورمیانه به عنوان جزیره امن معرفی شده بود که این بخاطر منافع ای بود که استکبار در این منطقه داشت زیرا در هیچ جای دنیا چنین منابع ای دیده نمی شود.

وی ادامه داد: شرکت های بزرگ نفتی خاورمیانه را با منافع سرشار فسیلی در نظر می گیرند که سهم خاورمیانه از جهان ذخایر نفتی ۴۸درصد است و سهم این منطقه از ذخایر گاز حدود۴۳درصد است ولی سهم کل اروپا و اوراسیا از این ذخایر کمتر از ده درصد است که شش درصد این ذخایر متعلق به روسیه است.

احمدی تاکید کرد: جمهوری اسلامی و دولت یازدهم براساس سیاست نظام  به استکبار اجازه نخواهد داد که به منابع کشور ما دست درازی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.