×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دانشگاه گیلان - بی‌دقتی و اشتباه عجیب دانشگاه گیلان در صدور گواهی‌نامه پایان تحصیلات! + مدارک - استان گیلان

دانشگاه گیلان در صدور گواهی‌نامه موقت پایان تحصیلات یک فارغ التحصیل مرتکب اشتباهاتی عجیب شده است.

یک فارغ التحصیل دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان با ارسال تصاویری از مدرک موقت پایان تحصیلات خود به تحریریه «بامردم» از بی دقتی و اشتباهات این دانشگاه در صدور مدرک خود گلایه کرد.

این فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه گیلان در این رابطه در گفت و گو با «بامردم» اظهار داشت: بنده وقتی برای دریافت مدرک پایان تحصیلات به دانشگاه مراجعه کردم با اشتباهاتی عجیب مواجه و خواستار اصلاح آن ها شدم اما جالب اینجاست در مراجعه دوم خود نیز در مدرک جدید اشتباه وجود داشت!

وی افزود: بنده در سال ۹۵ از پایان نامه خود دفاع کردم با این حال در مدرک موقت بنده تاریخ اتمام تحصیل، اسفند ماه سال ۱۳۹۶ یعنی چند ماه جلوتر از تاریخ فعلی و تاریخ اعتبار مدرک، سال ۱۳۹۴ یعنی چند سال قبل تر ذکر شد بود!

او با ابراز تعجب از این اتفاق و با بیان اینکه مدارک مهر و امضا نیز شده بود، تصریح کرد: در مدرک دوم صادر شده نیز فقط تاریخ اعتبار مدرک به ۱۳۹۹ تغییر کرد اما تاریخ اتمام تحصیل دوباره به اشتباه اسفند ۱۳۹۶ نوشته شده است.

دقتی و اشتباه عجیب دانشگاه گیلان در صدور گواهی‌نامه پایان تحصیلات 1 - بی‌دقتی و اشتباه عجیب دانشگاه گیلان در صدور گواهی‌نامه پایان تحصیلات! + مدارک - استان گیلان دقتی و اشتباه عجیب دانشگاه گیلان در صدور گواهی‌نامه پایان تحصیلات 2 - بی‌دقتی و اشتباه عجیب دانشگاه گیلان در صدور گواهی‌نامه پایان تحصیلات! + مدارک - استان گیلان

«بامردم»، آمادگی توضیحات و پاسخ احتمالی دانشگاه گیلان در این خصوص را دارد.

 

 

  1. ناشناس

    بی کفایت و بی سر و ته ترین مدیریت دانشگاهی را در سطح کشور با اختلاف متعلق به همین دانشگاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.