چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری پلیس قلابی در لاهیجان + جزئیات
    07 آذر 1396 - 12:19
    شناسه : 107902
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری یک مامور قلابی در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی در این رابطه اظهار داشت: در پی کسب اخبار و گزارشات واصله از سوی شهروندان مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان مامور پلیس اطلاعات و مواد مخدر اقدام به اخاذی می کند، با توجه […]

    پ
    پ

    سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان - دستگیری پلیس قلابی در لاهیجان + جزئیات - پلیس قلابی

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری یک مامور قلابی در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی در این رابطه اظهار داشت: در پی کسب اخبار و گزارشات واصله از سوی شهروندان مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان مامور پلیس اطلاعات و مواد مخدر اقدام به اخاذی می کند، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله مامورین پلیس اطلاعات شهرستان با تشکیل اکیپی ویژه، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی افزود: مامورین پلیس اطلاعات با جمع آوری اطلاعات مردمی، فعال کردن منابع و مخبرین و انجام گشت های نامحسوس در نهایت موفق به شناسایی متهم شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اضافه کرد: مامورین در یک اقدام غافلگیر کننده، متهم ۳۴ ساله را در یکی از روستاهای حوزه شهرستان لاهیجان دستگیر کردند.

    سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهم دستگیر شده اهل قزوین و ساکن گیلان بوده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است، گفت: مردم و شهروندان با هوشیاری و توجه به هشدار های پلیس می توانند سودجویان را از رسیدن به اهداف شومشان ناکام کنند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.