جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از تحویل گرفتن سپیدرود نمی ترسم | تیم عملا واگذار شده است
    07 آذر 1396 - 22:50
    شناسه : 107969
    0

    مراسم معارفه مالک باشگاه سپیدرود رشت ظهر امروز در سالن اجتماعات مهمان سرای المپیک برگزار شد. در این مراسم کیوان محمدی،رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان،مسعود رهنما،مدیرکل ورزش و جوانان گیلان،محمد حسن عاقل منش،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت،احمد رمضانپور نرگسی،عضو شورای شهر رشت،افتخاری؛عضو هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت و جمعی از اهالی ورزش گیلان […]

    پ
    پ

    بیات 2 - از تحویل گرفتن سپیدرود نمی ترسم | تیم عملا واگذار شده است -

    مراسم معارفه مالک باشگاه سپیدرود رشت ظهر امروز در سالن اجتماعات مهمان سرای المپیک برگزار شد.

    در این مراسم کیوان محمدی،رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان،مسعود رهنما،مدیرکل ورزش و جوانان گیلان،محمد حسن عاقل منش،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت،احمد رمضانپور نرگسی،عضو شورای شهر رشت،افتخاری؛عضو هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت و جمعی از اهالی ورزش گیلان حضور داشتند.

    مسعود رهنما: بیات تنها رئیس هیاتی است که مسابقات بین المللی برگزار می کند
    مسعود رهنما،مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در این مراسم اظهار داشت: امروز مقدمات واگذاری باشگاه مردمی و ریشه دار سپیدرود انجام شده و تا هفته آینده روال اداری نقل و انتقال طی می شود.
    وی افزود: از افتخارات مدیریتی دوران من است که این تیم ریشه دار را حفظ و مدیریت کردیم و اکنون در عالی ترین سطح لیگ بازی می کند و سپیدرود همواره جزو مطالبات مردم گیلان است.
    مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته فوتبال یک صنعت محسوب می شود اذعان داشت: در کشورهای پیشرفته حق پخش تلویزیونی به فوتبال تعلق می کرد ولی در ایران این موارد انجام نمی شود.
    رهنما با اشاره به کمک های دولت به تیم های فوتبال گیلانی ملوان،داماش و سپیدرود ابراز داشت: روز گذشته کمکی از سوی دولت به باشگاه داماش انجام شد و همچنین دکتر نوبخت ۲ میلیارد تومان برای کمک به سپیدرود اختصاص دادند که یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از آن تزریق شده است.
    وی بیات،مالک باشگاه سپیدرود را از مدیران توانمند هیات های ورزشی و فردی بومی عنوان کرد و افزود: آقای مومنی،نیز انصافا باشگاه را به خوبی مدیریت کرد و زحمات زیادی برای این تیم کشید.
    مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بیان داشت: از میان مدیران هیات های ورزشی،آقای بیات تنها مدیری است که مسابقات بین المللی را برگزار می کند و ان شاالله در سپیدرود هم موفق باشد.

    کیومرث بیات: از جنس فوتبال نیز هستم/قول می دهم سپیدرود را به سرانجام برسانم

    کیومرث بیات،مالک باشگاه سپیدرود رشت در این مراسم اظهار داشت: از اعتماد آقای رهنما به خود نهایت تشکر و قدردانی را دارم و ان شاالله سپیدرود به جایگاه واقعی خود دست یابد.
    مالک باشگاه سپیدرود رشت افزود: بسیاری از افراد از ته دل به دنبال خرید تیم بودند ولی برخی نقش بازی می کردند ولی آقای رهنما مصلحت باشگاه سپیدرود را در اولویت قرار داد.
    بیات تصریح کرد: این انتخاب بهترین انتخاب برای مردم شهر رشت بود و هیات فوتبال برای واگذاری و همکاری نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
    مالک باشگاه سپیدرود رشت تاکید کرد:با تفاهم نامه های صورت گرفته با هیات فوتبال و باشگاه سپیدرود این تیم عملا واگذار شد و روال اداری و مکاتبات نیز در یک هفته انجام می شود.
    وی با اشاره به سوابق خود در فوتبال بیان داشت: از جنس ورزش فوتبال هستم و بهزاد داداش زاده از کشفیات من بود و همچنین با آقای کیوان محمدی،رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان در یک تیم هم بازی بودیم.
    بیات اذعان داشت: از تحویل گرفتن سپیدرود نمی ترسم و قول می دهم این تیم را به سرانجام برسانم.

    صبح رشت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.