جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روستاییان گیلان کنتورهای آب شرب را بپوشانند
    07 آذر 1396 - 23:02
    شناسه : 107971
    0

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از روستاییان خواست به منظور جلوگیری از قطعی آب آشامیدنی، کنتورهای خود را بپوشانند. به گزارش «بامردم»، با بیان اینکه بیش از 286 هزار مشترک روستایی آب آشامیدنی در گیلان وجود دارد، گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران در ارتفاعات استان، روستاییان عزیز […]

    پ
    پ

    رنج ور - روستاییان گیلان کنتورهای آب شرب را بپوشانند -

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از روستاییان خواست به منظور جلوگیری از قطعی آب آشامیدنی، کنتورهای خود را بپوشانند.

    به گزارش «بامردم»، با بیان اینکه بیش از 286 هزار مشترک روستایی آب آشامیدنی در گیلان وجود دارد، گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران در ارتفاعات استان، روستاییان عزیز به منظور جلوگیری از قطعی آب آشامیدنی نسبت به محافظت از کنتورها و اتصالات آب شرب اقدام کنند.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، با بیان اینکه سرما و برودت هوا باعث یخ زدگی و شکستگی کنتورها می شود، خاطرنشان کرد: مشترکان می توانند با استفاده از گونی، الیاف، پارچه های پشمی، نایلون و کاه، کنتور و اتصالات آب شرب را بپوشانند.

    وی در ادامه، از ارتقای کیفیت آب شرب 25 روستای شهرستان سیاهکل خبر داد و افزود: به منظور ارتقای کیفیت آب آشامیدنی بیش از یک هزار خانوار روستایی در بخش مرکزی و دیلمان، 17 مخزن ذخیره و تعدیل فشار آب شرب با استفاده از مواد گندزدا شستشو شد.

    این مقام مسئول، حجم مخازن مذکور که همگی از نوع زمینی بودند را حدود یک هزار مترمکعب عنوان کرد و یادآور شد: 7 میلیون ریال برای شستشوی این مخازن هزینه شده است.

    رنج ور، با بیان اینکه شهرستان سیاهکل دارای افزون بر 13 هزار مشترک آب شرب روستایی است، اظهار کرد: در زمان کنونی 93 مخزن ذخیره و تعدیل فشار آب شرب به حجم 6 هزار و 500 مترمکعب در تاسیسات آبرسانی 137 روستای شهرستان گردشگرپذیر سیاهکل فعال و در مدار بهره برداری است .

    وی همچنین از وصول 21 میلیون ریال از مطالبات امور آبفار سیاهکل از یک مشترک بدهکار خبر داد و اضافه کرد: با توجه به هزینه های سنگین نگهداری از تاسیسات آبرسانی، مشترکان محترم با پرداخت به موقع آب بهاس خود، علاوه بر اینکه یاری گر خدمتگزاران خود در مجموعه آبفار خواهند بود، خدمات بهتری نیز دریافت خواهند کرد.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.