×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

تغییر کاربری - تغییر کاربری زمینی بزرگ در لیالستان که پیش‌تر به دفعات با مخالفت کمیسیون روبرو شده بود! -

پایگاه خبری افرا نوشت: شنیده ها حکایت از موفقیت یکی از بستگان نزدیک و درجه اول یک نماینده شرق گیلانی در مجلس شورای اسلامی که حامی و اسپانسر اصلی وی در جریان انتخابات بود در گرفتن مجوز نغییر کاربری زمینی بزرگ واقع در دهستان لیالستان لاهیجان دارد.

گویا در جریان برگزاری جلسه کمیسیون تغییر کاربری استان ؛ که امروز به جای رشت در لاهیجان تشکیل شد! از بین چند صد پرونده  پرونده یاد شده که قبلا به دفعات (سه یا چهار بار) با مخالفت کمیسیون روبرو شده بوده جزو معدود پرونده هایی بوده که بالاخره موفق شده تا با به کرسی نشستن تقاضای فامیل نزدیک آقای نماینده ؛ موافقت کمیسیون را اخذ و از این طریق ارزش زمین یاد شده را با افزایشی چند برابری مواجه سازد.

این اقدام در حالی انجام می شود که چندی پیش با پخش فیلمی که توسط همراهان نماینده در مراجعه به بنیاد مسکن شهر حوزه انتخابیه خود ضبط و در فضای مجازی پخش شده بود؛ نماینده محترم در تماس تلفنی با مسولین بنیاد مسکن گیلان خواستار تسریع در بررسی پرونده ها و مجوزهای تغییر کاربری شده  و در پی پخش این فایل تصویری عزل رییس بنیاد مسکن شهر مورد نظر که چندین ماه مورد درخواست موکد و شدید نماینده بود انجام و رییس جدید بنیاد با موافقت و همراهی نماینده منصوب شد.

به نظر میرسد همزمانی موافقت با تغییر کاربری زمین یاد شده پس از مدتها مخالفت و انتصاب مدیر جدید بنیاد مسکن که حمایت نماینده را به همراه خود دارد؛ علامت سوالهای بزرگی را مطرح خواهد ساخت…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.