جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهروند درجه یک و درجه دو نداریم و طبق قانون همه شهروندان برابرند
    08 آذر 1396 - 17:12
    شناسه : 108075
    0

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: در شهر لاهیجان شهروند درجه 1 و درجه 2 نداریم و طبق قانون همه شهروندان برابرند. جواد نجار تمیزکار در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با تبریک آغاز امامت امام عصر والزمان (عج) منجی عالم بشریت، درگذشت پیشکسوت فوتبال گیلان و ایران مرحوم جاوید جهانگیری را به […]

    پ
    پ

    تمیزکار شهردار لاهیجان 4 - شهروند درجه یک و درجه دو نداریم و طبق قانون همه شهروندان برابرند - تمیزکار

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: در شهر لاهیجان شهروند درجه 1 و درجه 2 نداریم و طبق قانون همه شهروندان برابرند.

    جواد نجار تمیزکار در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با تبریک آغاز امامت امام عصر والزمان (عج) منجی عالم بشریت، درگذشت پیشکسوت فوتبال گیلان و ایران مرحوم جاوید جهانگیری را به جامعه ورزشکاران و خانواده ایشان تسلیت گفت و افزود: او یکی از افتخارات لاهیجان بود و مردم در مراسم وداع با آن مرحوم نشان دادند که همواره قدردان همه عزیزانی که در حوزه های مختلف ورزشی، هنری، فرهنگی و … به جامعه خدمت می کنند، هستند و چقدر خوب است که در زمان حیات این عزیزان از این افراد که مفاخر شهرمان هستند، تجلیل بعمل آید.

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان پیشنهاد کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، به صورت تخصصی برنامه هایی را به منظور تجلیل از مفاخر شهر لاهیجان داشته باشد تا به نحو ممکن از زحمات شخصیت‌های لاهیجانی که در واقع به جامعه و مردم خدمت کرده اند، تجلیل شود.

    جواد نجار تمیزکار با اشاره به نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با سازندگان بخش ساختمان، اظهار داشت: سرمایه گذاران این بخش بیشتر از بسته های تشویقی، به رفع تبعیض نیاز دارند.
    وی افزود: در شهر لاهیجان شهروند درجه 1 و درجه 2 نداریم و طبق قانون همه شهروندان برابرند.
    نجار تمیزکار گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در حوزه های مختلف شهری برای همه شهروندان باید یکسان باشد و به ویژه در بخش ساخت و ساز نیاز به عدالت کامل وجود دارد و تا زمانیکه در این بخش عدالت رعایت نشود اعتماد از بین می رود.

    عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به فرهنگسرای واقع در پارک جانبازان اظهار داشت: فرهنگسرای پارک جانبازان، 30 درصد پیشرفت کار داشته و با توجه به پتانسیل های موجود و نیروی جوان در لاهیجان، می بایست این گونه اماکن مورد نیاز فعالیت‌های فرهنگی که جزو وظایف ذاتی شهرداری است، ساخته شود.
    وی ضمن قدردانی از پرسنل زحمتکش فضای سبز لاهیجان، از اجرای غیراصولی هرس درختان سطح شهر توسط دیگر ادارات خدمات رسان شهر انتقاد و این موضوع را موجب آسیب به سیما و منظر شهری عنوان و خواستار نظارت بیشتر شهرداری به این موضوع و موارد مشابه شدند .

    وی با اشاره به مشکلات پرسنل شهرداری ، خواستار توجه بیشتر به حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شدند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.