×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

دکتر حجت طیران نایب رییس شورای شهر لاهیجان 3 - اولویت پرداخت های مالی با کارکنان شهرداری است - حجت طیران

نایب رییس شورای شهر لاهیجان گفت: اولویت پرداخت های مالی با کارکنان شهرداری است و متأسفانه در خیلی از موارد گذشته، اولویت ها در نظر گرفته نشده است.

حجت طیران در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با تبریک آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عجل ا… تعالی فرجه شریف) به عموم مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران ابراز امیدواری کرد که از منتظران واقعی آن حضرت باشیم.

وی همچنین درگذشت زنده یاد جاوید جهانگیری را به جامعه ورزش لاهیجان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی از پرسنل پرتلاش فضای سبز شهرداری، اظهار داشت : برخی از درختان موجود در حاشیه پیاده رو ها علاوه بر اینکه هرس و شاخه زنی آن ها انجام گرفته ولی ریشه های آن ها پیاده رو را تخریب و به دلیل ارتفاع بسیار زیاد احتمال سقوط و بروز خطر دور از انتظار نیست که جا دارد شهرداری، ضمن بررسی کارشناسی نسبت به جایگزین کردن درختان خطر آفرین و یا کم کردن ارتفاع آنان اقدام کند.

طیران ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در حوزه رفع سد معابر سطح شهر، خواستار تداوم و نظارت لازم در این خصوص شد.

وی در ادامه با اشاره به مطالب پیش از دستور خود در جلسات گذشته پیرامون استفاده از تراکتورهای کشاورزی و تیغه برفروبی در زمان بحران برف اظهار داشت: با عنایت به پیگیری های به عمل آمده و احتمال عدم همکاری برخی افراد و یا دهیاران و شوراهای روستاها، شهرداری با رایزنی با نمایندگی خدمات پس از فروش تراکتور و ماشین آلات کشاورزی در لاهیجان (آقای نیری) هماهنگی لازم را بمنظور تعامل تراکتورداران با شهرداری در مواقع موردنیاز بوجود آورد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با تأکید بر اولویت قراردادن حقوق و مزایای پرسنل شهرداری گفت: اولویت پرداخت های مالی باکارکنان شهرداری است و متأسفانه در خیلی از موارد گذشته، اولویت ها در نظر گرفته نشده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.