شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پژمان نوری در لشت نشاء پا به توپ شد + عکس
    04 مرداد 1395 - 0:25
    شناسه : 10816
    0

    یادواره جام شهید عبدالهی بازیکن فقید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در زادگاهش شهر لشت نشاء برگزار می‌شود به گزارش بامردم، یادواره جام شهید عبدالهی بازیکن فقید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در زادگاهش شهر لشت نشاء در حال برگزاری می باشد. وحید قربان خواه  مسئول اجرایی جام در گفتگو با خبرنگار افق گیلان در لشت نشاء […]

    پ
    پ

    photo_2016-07-25_00-23-06

    یادواره جام شهید عبدالهی بازیکن فقید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در زادگاهش شهر لشت نشاء برگزار می‌شود

    به گزارش بامردم، یادواره جام شهید عبدالهی بازیکن فقید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در زادگاهش شهر لشت نشاء در حال برگزاری می باشد. وحید قربان خواه  مسئول اجرایی جام در گفتگو با خبرنگار افق گیلان در لشت نشاء گفت:سال گذشته در نخستین دوره جام مرحوم بیژن عبدالهی 27 تیم حضور داشتند ولی امسال به یاری خداوند تعداد تیم های حاضر در جام به 40 تیم از شهرهای لاهیجان، سیاهکل، انزلی ، رشت، کوچصفهان، خمام ، حسن رود، خشکبیجار و همچنین تیم هایی از پست بانک گیلان، بیمارستان پارس و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و خود بخش لشت نشاء حضور دارند که در مجموع تعداد 22 تیم از دیگر بخش ها و ارگان ها و 18 تیم از منطقه لشت نشاء در این جام حضور دارند .

    شایان ذکر است در همین دوره از جام در تیم  ملوان بازیکنان شاخص تیم ملوان بندرانزلی از جمله پژمان نوری و حسن اشجاری نیز توپ میزنند.

    قربان خواه هدف از برگزاری این جام را خوشحال کردن مردم و جوانان منطقه و زنده کردن نام ورزشکار جوان لشت نشایی به نام بیژن عبدالهی عنوان کرد و بزرگترین مشکل در اجرای جام را عدم امکانات از جمله دارا بودن زمین ورزشی بزرگ و مناسب عنوان کرد و از عدم همکاری نهاد های شهری در اجرا ی این برنامه گلایه مند بود.

    افق گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.