چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشکلات در آستارا بسیار گسترده است | سد لاستیکی و بیمارستان نیمه تمام آستارا باید در اولویت پروژه‌ها قرار بگیرد | ویلا سازی‌های شخصی باید محدود و منع شود
    09 آذر 1396 - 17:35
    شناسه : 108161
    0

    استاندار گیلان به همراه تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برای بررسی و رفع مشکلات به آستارا سفرکرده و در نشست یک‌روزه هم‌اندیشی مسئولان استانی و شهرستانی، برای توسعه این شهرستان مرزی تصمیم‌گیری می‌شود. به گزارش ایرنا مصطفی سالاری روز پنجشنبه به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در بدو ورود به آستارا با […]

    پ
    پ

    n82747736 72023042 - مشکلات در آستارا بسیار گسترده است | سد لاستیکی و بیمارستان نیمه تمام آستارا باید در اولویت پروژه‌ها قرار بگیرد | ویلا سازی‌های شخصی باید محدود و منع شود -

    استاندار گیلان به همراه تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برای بررسی و رفع مشکلات به آستارا سفرکرده و در نشست یک‌روزه هم‌اندیشی مسئولان استانی و شهرستانی، برای توسعه این شهرستان مرزی تصمیم‌گیری می‌شود.

    به گزارش ایرنا مصطفی سالاری روز پنجشنبه به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در بدو ورود به آستارا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان و نثار شاخه گل، به مقام آسمانی شاهدان دفاع مقدس ادای احترام کرد.

    او در نشست هم‌اندیشی مدیران در فرمانداری آستارا گفت: حدود ۲۵ مدیرکل برای بررسی مشکلات و ارائه راهکار رفع آن‌ها در این شهرستان حضور دارند و تا شامگاه امروز، طرح‌های پیشنهادی و نیمه‌کاره با لحاظ نظر مردم اولویت‌بندی می‌شود.

    وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست بعد از شنیدن مشکلات مردم از زبان مسئولان شهرستانی، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها مطالبات مردم را در سه بخش قابل اجرا، نیاز به زمان برای تمهید مقدمات و غیرقابل اجرا برای مسئولان آستارا اعلام و دلایل غیرقابل اجرا بودن برخی طرح‌ها نیز بیان کنند.

    سالاری بر ضرورت استفاده بیشتر و بهتر مردم مرزنشین آستارا از مزیت مرزی، پیگیری رفع محدودیت‌های گمرکی از ناحیه وزارت امور خارجه و همکاری مستمر دستگاه‌های اداری برای تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره آستارا تاکید کرد.

    او گفت: انتظار دارم نخستین سفر کاری خود به همراه مدیران استانی به آستارا در رفع پاره ای از مسائل و مشکلات این شهرستان مفید باشد و در سفرهای آینده، گزارش توفیق‌ها و دستاوردها به سمع و نظر مردم برسد.

    همچنین به گزارش فارس مصطفی سالاری در نشست هم‌اندیشی بخشداران، شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مشکلات در شهرستان آستارا بسیار گسترده و وسیع است.

    استاندار گیلان بابیان اینکه سد لاستیکی و بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی شهرستان آستارا باید در اولویت پروژه‌ها و مشکلات این شهرستان قرار گیرد، تصریح کرد: منابع ما به لحاظ مالی و امکاناتی محدود بوده و آن را باید صحیح و در جای مناسب هزینه کرد.‌

    وی با اشاره به اینکه هدف از این نشست‌ها شنیدن حرف مردم و برطرف کردن مشکلات آن‌ها است تا رضایت مردم کسب شود، خاطرنشان کرد: اگر در برطرف کردن مشکلات موانع و کمبود امکانات وجود دارد باید آن را باصداقت به مردم منعکس کنیم.

    سالاری بابیان اینکه سرمایه‌گذاری و ویلاسازی باید با هدف ارتزاق صورت گیرد و از مدیران ذی مدخل انتظار داریم نسبت به ویلاسازی های شخصی به هیچ وجه کمک نکنند، گفت: با ویلاسازی های شخصی به جد مخالف بوده و باید این ویلاسازی ها محدود و منع شوند.

    استاندار گیلان با تأکید براینکه با یک مجوز و رفع مانع می‌توان به واسطه بخش خصوصی اقدامات تاثیرگذاری در سطح شهرستان آستارا انجام داد، افزود: مشکلات بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی این شهرستان باید به مدیران استانی منتقل شود تا آن‌ها از استان این مشکلات را پیگیری و برطرف کنند.

    نشست هم‌اندیشی مدیران کل و مسئولان شهرستان آستارا تا شامگاه امروز ادامه خواهد داشت و مسائل و مشکلات مردم آستارا از سوی مسئولان این شهرستان در این نشست مطرح می‌شود.

    شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.