جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جرم جمهوری اسلامی ایستادن در برابر بدی هاست/ دغدغه رهبری انقلابی ماندن کشور است
    28 اسفند 1394 - 14:32
    شناسه : 1082
    1

    امام جمعه رشت گفت: دغدغه رهبر انقلاب انقلابی نگه داشتن مردم بود، اگر انقلابی بودن از جامعه گرفته شود دشمنان بر ما غلبه می کنند و خون شهدا پایمال می شود به گزارش خبرگزاری «با مردم»، آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در آخرین نماز جمعه سال ۹۴ شهر رشت با تبریک فرارسیدن […]

    پ
    پ

    امام جمعه رشتامام جمعه رشت گفت: دغدغه رهبر انقلاب انقلابی نگه داشتن مردم بود، اگر انقلابی بودن از جامعه گرفته شود دشمنان بر ما غلبه می کنند و خون شهدا پایمال می شود


    به گزارش خبرگزاری «با مردم»، آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در آخرین نماز جمعه سال ۹۴ شهر رشت با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: اسلام بخاطر ارزش هایی که در عید نوروز وجود دارد آن را با ارزش دانسته و گرامی داشته است.

    وی با بیان اینکه در اسلام شیوه های خوب را داشتیم که از قبل از اسلام به یادگار مانده بود گفت: اسلام آن ها را تایید کرد و شیوه های زمان جاهلیت را اسلام خط قرمز بروی آن ها کشید .

    امام جمعه رشت با بیان اینکه در دنیا بخاطر سگی که در ایران مورد آزار قرار گرفت راهپیمایی کردند افزود: آیا جان این همه مردم که در یمن با بمباران عربستان با حمایت امریکا کشته شده است بی ارزش است؟ چرا این راهپیمایی ها در دنیا صورت نگرفته است،  بی بی سی ساعت ها بروی کشته شدن سگ در ایران وقت گذاشت ولی در برابر کشتار مردم یمن و سوریه واکنشی نشان نداد.

    قربانی به این نکته اشاره کرد که امروز کشورهای عربی دست به دست هم داده اند و با ایران و حزب الله مخالفت می کنند گفت: کشور های عربی متحد شده اند تا بگویند حزب الله تروریست است، چون حزب الله مخالف ظلم و تعددی و وابستگی به آمریکا و اسراییل است و اسراییل تبدیل به رفیق و حامی کشور های عربی شده است .

    وی افزود: جمهوری اسلامی هم امروز همین اصل را دارد ، باید برابر بدی ها ایستاد و جرم جمهوری اسلامی هم همین است.

    خطیب جمعه رشت افزود: نفسی که می کشیم ما را یک قدم به مرگ نزدیک می کند ، عید برای افرادی عید است که خود را از عذاب اخرت دور می کند، در اسلام هم یک نوع غسل داریم به عنوان غسل نشاط و عید هم برای نشاط و خوشی مردم است.

    خطیب جمعه رشت سخنان امام خامنه ای (مد ظله العالی) در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری را یادآور شد و گفت: دغدغه ایشان انقلابی نگه داشتن مردم بود، اگر انقلابی بودن از جامعه گرفته شود دشمنان بر ما غلبه می کنند و خون شهدا پایمال می شود.

    قربانی بر لزوم رعایت اخلاق اسلامی در عید رعایت تاکید کرد: عکس ما در محفظه روزگار محفوظ است و باید شئون اسلامی را حفظ کرد ، متاسفانه پارتی هایی در شب های شهادت فاطمه زهرا (س) در رشت گرفته شد که زن و مرد می رقصیدند و خلاف شئون اسلامی بود.

    وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون نفر مسافر به گیلان می آید و باید رفتار ها برابر آن ها خدا پسندانه باشد گفت: همچنین باید از محرومان دلجویی کرد و به خانه های آن ها رفت و برای بچه های آن ها هدیه برد.

    کاسپین/

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.