شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری
    10 آذر 1396 - 15:08
    شناسه : 108245
    0

    امام جمعه لاهیجان با اشاره به در پیش بودن 16 آذر، روز دانشجو با درود بر دانشجویان، تاکید کرد: بنده حدود 30 سال با دانشجویان بودم، انقدر از دانشجویان بد نگویید، زیر پای جوانان را خالی نکنید، جوانند و گاهی جوانی نیز دارند، 99 درصد جوانان ما خوبند. حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های […]

    پ
    پ

    جمعه لاهیجان 12 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان

    امام جمعه لاهیجان با اشاره به در پیش بودن 16 آذر، روز دانشجو با درود بر دانشجویان، تاکید کرد: بنده حدود 30 سال با دانشجویان بودم، انقدر از دانشجویان بد نگویید، زیر پای جوانان را خالی نکنید، جوانند و گاهی جوانی نیز دارند، 99 درصد جوانان ما خوبند.

    حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان با تبریک و گرامیداشت آغاز هفته وحدت، عنوان کرد: یکی از مهمترین خدمت پیامبر به عالم بشریت از ابتدا تا انتها دادن امید به مردم و افزایش امیدواری در جامعه بود، مقام معظم رهبری نیز می گویند به مردم امید بدهید، نباید مردم را مایوس کنیم.

    وی با اشاره به آیه 5 سوره قصص افزود: خداوند در این آیه می فرمایند که به مستضعفین عالم امید دهیم و حتی با وجود مشکلات هرگز مایوس نباشیم، این شعار قرآن است که باید به جامعه، به مستضعفین، به افغانستانی ها به پاکستانی ها، به مردم ضعیف پابرهنه آمریکا به سیاهپوستانشان، به مسلمانان مظلوم برخی کشور ها امید دهیم و این نیازمند این است که دست به دست هم دهیم و متحد باشیم، اگر منسجم شدیم می توانیم.

    امام جمعه لاهیجان بابیان اینکه وحدت و انسجام مردم در جنگ هشت‌ساله و در جبهه مقاومت عراق و سوریه باعث پیروزی شد، گفت: این که می بینید تمام هم و غم استکبار، جهانخواران و مثلث شوم اروپایی ها، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی این است که انسجام و وحدت مردم را بشکنند به خاطر این است که از این اتحاد و وحدت می ترسند.

    صدیق به جعلی و ساختگی بودن برخی از مذهب ها همچون وهابیت، بهایی و ..، اظهار داشت: در این فرقه ها و مذهب های جعلی فتوا می دهند که خون شیعه حلال است! همین داعش را ببینید کودکان را سر می بریدند مردان را زنده زنده مقابل همسران و کودکانشان سر می بریدند، زنان را می فروختند و تجاوز می کردند، آقای ترامپ و مدعیان دموکراسی و حقوق بشر مرگتان باد، چرا دروغ می گویید ما طرفدار حقوق بشریم؟

    وی افزود: یک عامل نفوذی استکبار وارد ایران می شود و جاسوسی می کند و وقتی در ایران محاکمه می شود تمام دنیا فریادشان بلند می شود، بعد چرا برده فروشی زنان آزاده را داد نزدید؟ چرا وقتی در حضور شوهران، به زنان متدین و محجبه تجاوز می کردند فریاد نزدید؟

    خطیب جمعه لاهیجان اضافه کرد: شیعه انگلیسی و آیت الله انگلیسی ساختند، رهبر انقلاب می گوید نباید قمه بزنید چون وهن به اسلام است بعد آیت الله انگلیسی می آید ومی گوید قمه بزنید، برخی کشور های اسلامی را به جان هم انداخته اند و مانده اند می خندند.

    وی افزود: خداوند در قرآن می فرمایند که باید در کنار یکدیگر باشیم نه اینکه به جان هم بیافتیم، باید در مقابل استکبار در کنار هم متحد باشیم، رهبرمان نیز می گوید چگونه با خدای واحد، پیغمبر واحد، قرآن واحد، قبله واحد، عبادت واحد همه یکی هستیم اینقدر به جان هم افتاده ایم این شرم آور نیست؟

    صدیق با تسلیت شهادت روحانی بزرگ میرزا کوچک خان جنگلی، افزود: جوان‌ها و طلبه‌ها خط سیر و عملکرد، مبارزه، مقاومت میرزا کوچک خان را مطالعه کنند، موج‌ها علیه روحانیت زیاد است، می‌خواهند روحانیت را کنار بزنند تا به اهداف خود برسند.

    امام جمعه لاهیجان با اشاره به در پیش بودن 16 آذر، روز دانشجو با درود بر دانشجویان، تاکید کرد: بنده حدود 30 سال با دانشجویان بودم، انقدر از دانشجویان بد نگویید، زیر پای جوانان را خالی نکنید، جوانند و گاهی جوانی نیز دارند، بیش از 99 درصد جوانان ما خوبند.

    صدیق گفت: وقتی 28 مرداد سال 1332 پیش آمد و خفقان حاکم شد، کسی جرئت نفس کشیدن را نداشت، کسی نمی توانست فریاد بزند و ریچارد نیکسون معاون رییس جمهور آمریکا قرار بود وارد ایران شود و مدال افتخار به بعضی ها بدهد، دیدید که وقتی به ایران آمد دانشجویان ما سینه سپر کردند و جو خفقان خطرناک را شکستند، این ها با ارزش هستند و قیمت دارند، سه تا از دانشجویان ما شهید شدند.

    وی اضافه کرد: دانشجویان ما اگر می خواهند یاد 16 آذر را گرامی نگه دارند، دانشجویی باشند ضد نیکسون ها، رهبر انقلاب نیز فرموده اند باید سیاسی باشند اما نه این جناح و ان جناح، بدانیم سیاست چیست و بدانیم دنیا علیه ما چه می کند تا وحدت ما از بین برود.

    جمعه لاهیجان 1 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 18 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 17 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 16 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 15 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 14 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 13 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 11 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 10 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 9 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 8 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 7 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 6 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 5 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 4 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان جمعه لاهیجان 2 - نباید مردم را مایوس کنیم | انقدر از دانشجویان بد نگویید + گزارش تصویری - امام جمعه لاهیجان

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.