شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از هم‌گروهی با اسپانیا و پرتغال خوشحال نیستم | شانس خوبی داریم
    10 آذر 1396 - 20:29
    شناسه : 108313
    0

    سرمربی تیم ملی ایران از قرعه ایران خشنود نیست. تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه B به مصاف تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش برود. کارلوس کی‌روش در این رابطه اظهار کرد: از قرعه ایران نمی‌توانم خوشحال باشم. اسپانیا و پرتغال دو تیم خاص برای من هستند. کی‌روش همچنین گفت: تیم ما […]

    پ
    پ

    روش - از هم‌گروهی با اسپانیا و پرتغال خوشحال نیستم | شانس خوبی داریم -

    سرمربی تیم ملی ایران از قرعه ایران خشنود نیست.

    تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه B به مصاف تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش برود. کارلوس کی‌روش در این رابطه اظهار کرد: از قرعه ایران نمی‌توانم خوشحال باشم. اسپانیا و پرتغال دو تیم خاص برای من هستند.

    کی‌روش همچنین گفت: تیم ما در مرحله انتخابی گل نخورد و باخت نداشت. بازی با مراکش سخت خواهد بود. حریفان دشواری داریم و باید ببینیم چه رقابتی با حریفان خواهیم داشت. چیزی که ما در تیم معرفی کردیم، بازیکنان فوق‌العاده‌مان بودند که تعهد خیلی بالایی از خود نشان می‌دهند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که فوتبال خوبی ارائه کنیم. ما بدون باخت و به عنوان تیم دوم به جام جهانی رفتیم و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

    او ادامه داد: ما نمی‌خواستیم مقابل تیم‌های سخت و بزرگ بازی کنیم. انتظارم این بود که مقابل روسیه بازی کنیم ولی الان مقابل دو کشور خاص بازی می‌کنیم؛ اسپانیا و پرتغال. فکر می‌کنم شانس خوبی در این گروه داریم. در هر بازی هدف‌مان خیلی ساده است؛ این که برای مردم ایران خوشحالی ایجاد کنیم. هر بازی برای ما یک دیدار خاص است و در هر بازی سعی می‌کنیم عزت و احترام را برای فوتبال ایران به ارمغان بیاوریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.