پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صنعت آبزی‌پروری یک فرصت شغلی درآمد زا برای خانواده زندانیان
    11 آذر 1396 - 9:33
    شناسه : 108326
    0

    مدیر کل زندان‌های گیلان تاکید کرد: ایجاد اشتغال برای زندانیان، بهبود درآمد خانوارها، افزایش تولید و سرانه مصرف ماهی و در نهایت کاهش صید ماهیان دریای خزر از مهم ترین مزایای پرورش ماهیان گرمابی در گیلان است. به گزارش روابط عمومی زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، سید حمید حسینی با اشاره به آغاز […]

    پ
    پ

    حمید حسینی - صنعت آبزی‌پروری یک فرصت شغلی درآمد زا برای خانواده زندانیان - cknhk

    مدیر کل زندان‌های گیلان تاکید کرد: ایجاد اشتغال برای زندانیان، بهبود درآمد خانوارها، افزایش تولید و سرانه مصرف ماهی و در نهایت کاهش صید ماهیان دریای خزر از مهم ترین مزایای پرورش ماهیان گرمابی در گیلان است.

    به گزارش روابط عمومی زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، سید حمید حسینی با اشاره به آغاز صید ماهیان گرمابی از استخرهای زندان ضیابر، گفت: صنعت  آبزی پروری به ویژه پرورش ماهیان گرمابی در این استان با توجه به وجود شرایط مناسب اقلیمی دارای صرفه اقتصادی است و می تواند به عنوان یک فرصت شغلی  درآمدزا برای خانواده ­ها تلقی شود.

    وی اظهار داشت:  این زندان در راستای اشتغال زائی زندانیان در سال اقتصادی مقاومتی تولید و اشتغال علاوه بر راه اندازی مجموعه استخرهای پرورش ماهیان گرمابی و پرورش بچه ماهی و آموزش تعداد زیادی از زندانیان و ایجاد اشتغال برای زندانیان  توانسته است  ماهیان  گرمابی قابل ملاحظه ای  را جهت عرضه به بازار برداشت کند.

    سید حمید حسینی با تاکید به اینکه ایجاد اشتغال برای زندانیان، بهبود درآمد خانوارها، افزایش تولید و سرانه مصرف ماهی و در نهایت کاهش صید ماهیان دریای خزر از مهم ترین مزایای پرورش ماهیان گرمابی در گیلان می باشد، افزود: با حمایت مسئولین در حوزه آبزی پروری یقینا بسیاری از کشاورزان به ویژه زندانیان فعال در حوزه کشاورزی می توانند برای توسعه این صنعت در این استان به فعالیت بپردازند.

    مدیر کل زندان‌های گیلان گفت: انشا ا… با ادامه این روند شاهد توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های کشاورزی و اشتغال زائی در آینده بین زندانیان این منطقه خواهیم بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.