×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نصرتی شهردار رشت - اولین نشانه ها از انشقاق شورا و شهرداری رشت! -

اگرچه محمدحسن عاقل منش حضور نیروهای جدید در شهرداری رشت را منوط به گیلانی بودن آنان دانسته بود و علوی هم گفته بود که مخالف حضور نیروهای غیربومی در سیستم مدیریتی شهرداری رشت می باشد اما نصرتی حداقل در انتخاب اخیر خود، بر مدار ترسیمی اعضای شورا حرکت نکرده است.

چندی پیش بود که خزر در گزارشی خبر از حضور برخی نیروهای غیربومی در شهرداری رشت در آینده ای نزدیک داد. خبری که خیلی زود تحقق پیدا کرد و شهردار رشت پس از سفر به قزوین، انتصاباتی را در بدنه شهرداری کلید زد. انتصاباتی که اگرچه درصد بالایی از آن به انتقال مدیران از قسمتی به قسمت دیگر محدود می شد، اما نام های جدیدی هم در این بین به چشم می خورد. نام هایی که آشنا نبودنشان برای پرسنل شهرداری رشت، حکایت از حضور آنان از شهرهای دور و نزدیک در بدنه شهرداری رشت داشت.

این انتصابات در حالی صورت گرفت که پیش تر برخی از اعضای شورای شهر رشت، واکنش هایی را به این موضوع نشان داده بودند. محمدحسن عاقل منش، عضو شورای شهر رشت در گفتگویی در واکنش به این موضوع، گفته بود اگر مدیران غیر بومی در شهرداری انتخاب شوند، اصالتا گیلانی هستند و امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت هم در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین با بیان اینکه مخالف حضور نیروهای غیربومی در سیستم مدیریتی شهرداری رشت هستم، گفته بود: نگاه رو به بیرون را برای مدیریت شهری نمیپسندم.

با این حال، شهردار رشت افرادی را به بدنه شهرداری وارد کرد که نه تنها غیربومی بودند، بلکه اصالتاً گیلانی هم نبودند.

اگرچه حضور نیروهای غیرگیلانی و غیربومی در حالی که خود شهردار رشت هم غیربومی و هم غیرگیلانی است، چندان عجیب نیست و چه بسا برای دمیدن روحی تازه در کالبد بی جان شهرداری، مثمر ثمر هم باشد اما هدف بررسی چگونگی حرکت نصرتی بر مداریست که اعضای شورا با اظهارات خود آن را ترسیم کرده بودند. هر چه که باشد، قضیه از دو حالت خارج نیست یا شهردار رشت توجهی به انتظارات شورانشینان نداشته و یا اعضای شورا همانطور که پیش تر گفته بودند، واقعا دخالتی در انتصابات شهردار ندارند.

حامد اخوان، مسعود حاج نصرالله و مهناز استقامتی از جمله افرادی بودند که از شهرهای دیگر راهی شهرداری رشت شدند و البته از علیرضا منجم، علی عطرچین پور، شیما زرآبادی، علی نیرومند، طاهره دلجوی، زینب برزگر و … به عنوان گزینه های دیگری نام می برند که شاید تا لحظه نگارش این خبر احکامشان صادر شده و یا به زودی صادر خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.