×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

IMG 5915 - اختصاص بیشترین اعتبارات ورزشی در کشور به لاهیجان و سیاهکل! - لاهیجان

دکتر نیکفر نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیشترین اعتبارات ورزشی در این ۲ شهرستان خبر داد و از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، دکتر نیکفر در دیدار با مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، از اقدامات این اداره کل در حوزه های عمرانی و اعتباری در لاهیجان و سیاهکل قدردانی کرد و گفت: بیشترین اعتبارات ورزشی در حدود دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مالیات ارزش افزوده برای تکمیل پروژه های عمرانی این شهرستانها اختصاص داده شده که در کشور هیچ شهرستانی چنین اعتباری جذب نکرده است.
نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان افزود: مجموعه ورزشی تختی لاهیجان پس از ۱۴ سال توقف با یک میلیارد تومان از اعتبارات ارزش افزوده آغاز بکار خواهد کرد و استخر مهر لاهیجان که از مطالبات جدی مردم و جوانان است با تعمیر موتورخانه و مجموعه داخلی تا یکماه آینده شروع بکار می کند.
وی افزود: البته سازه سقف این سالن استحکام لازم را ندارد و بعد از آغاز به کار دوباره در چند مرحله آن را نیز آماده و تحویل مردم خواهیم داد.
نیکفر با اشاره به دستور وزیر ورزش برای ساخت چمن مصنوعی شهدای سیاهکل گفت: برآورد و کارهای اولیه برای ساخت چمن مصنوعی انجام شده و به زودی با جذب اعتبارات کار ساخت آن آغاز می شود.
وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در اماکن روستایی گفت : یکی از برنامه های اصلی ما ساخت خانه ورزش روستایی و همچنین تجهیز زمین ها و اماکن ورزش روستایی است که در این راستا اولین خانه ورزش روستایی گیلان را درشیخ علی کلایه لاهیجان افتتاح کردیم .
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت : در نظر داریم ۲۰ خانه ورزش روستایی را با تجهیزات و امکانات لازم ورزشی در لاهیجان و سیاهکل به بهره برداری برسانیم تا جوانان این مناطق به راحتی از آن استفاده کنند و محرومیت ها باعث از بین رفتن استعدادهای بکر روستایی نشود.
وی گفت : استخر شنای سیاهکل با ۸۳۰ میلیون تومان از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به بهره برداری خواهد رسید تا مرد و علاقمندان در این شهرستان هم بتوانند از امکانات ورزشی و رفاهی استفاده کنند .
دکتر نیکفر خبرهای خوشی هم برای قهرمانان و هیئتهای ورزشی لاهیجان داشت و گفت : کمک مالی خوبی برای هیئتهای ورزشی لاهیجان جذب شد و مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی این شهرستان هم به زودی برگزار خواهد شد .
وی در پایان از نداشتن برنامه مشخص و مدون و متولی در حوزه جوانان در کشور گفت : لازم است از دیدگاههای تخصصی صاحب نظران در زمینه های معیشت ، اشتغال ، ازدواج و دیگر موارد حوزه جوانان بهره گرفت .البته رسیدگی به مطالبات ورزشی و اقدامات شایسته و بزرگ در این زمینه می تواند اندکی از مطالبات فراوان جوانان بکاهد.
مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم بابت جذب اعتبارات ملی و مصوبات عمرانی در شهرستانهای لاهیجان و لنگرود از دکتر نیکفر نماینده این ۲ شهرستان تقدیروتشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.