جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رضا کحالی به عنوان مدیر منطقه سه رشت معرفی شد
    13 آذر 1396 - 11:05
    شناسه : 108622
    0

    مراسم معارفه مدیر منطقه ۳ با حضور شریفی معاون هماهنگی مناطق و سازمانها، رحمتی رییس بازرسی شهرداری رشت، باقری معاون فرهنگی و خلیلی مدیر دفتر حوزه شهردار برگزار شد. در این مراسم شریفی اظهار داشت: مهندس کحالی یکی از اساتید مدیریت شهری استان گیلان می باشد که دارای سوابق مدیریتی بسیاری در این استان بوده […]

    پ
    پ

    مدیر منطقه سه رشت 498x498 - رضا کحالی به عنوان مدیر منطقه سه رشت معرفی شد - رشت

    مراسم معارفه مدیر منطقه ۳ با حضور شریفی معاون هماهنگی مناطق و سازمانها، رحمتی رییس بازرسی شهرداری رشت، باقری معاون فرهنگی و خلیلی مدیر دفتر حوزه شهردار برگزار شد.

    در این مراسم شریفی اظهار داشت: مهندس کحالی یکی از اساتید مدیریت شهری استان گیلان می باشد که دارای سوابق مدیریتی بسیاری در این استان بوده و از امروز در این منطقه در راستای سیاستهای شهردار رشت فعالیت خواهند کرد.

    وی افزود: امیدواریم با همدلی و همراهی پرسنل شهرداری منطقه ۳ ثبات رویه را در این منطقه شاهد بوده و در راستای محقق نمودن اهداف عالیه قدم های موثری برداشته شود.

    شریفی با بیان اینکه حداقل زمان مدیریت شهری ۲ سال می باشد تا بتوان برنامه های کوتاه مدت را به منصه ظهور رساند، گفت: امیدواریم برنامه‌ریزی‌های مناسبی با توجه به سوابق و دانش های ارزشمندی که جناب کحالی دارند در این دوره کوتاه مدت صورت گیرد.

    گفتنی است کحالی سابقه شهرداری شهرهای لاهیجان و لنگرود را در کارنامه کاری خود دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.