×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرداد جنابی رییس شورای شهر لاهیجان - مناسب‌سازی پروژه ها برای معلولان - جنابی

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: مکان‌های عمومی مثل پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و معابر عمومی مطابق آنچه که در قانون آمده است جهت استفاده معلولان مناسب سازی شود و پیمانکاران شهرداری نیز ملزم به مناسب سازی پروژه ها برای معلولان شوند.

فرداد جنابی در بیست و دومین جلسه شورای شهر با تبریک میلاد پر برکت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب تشیع، هفته وحدت را نماد آزادگی و آزاداندیشی امت مسلمان عنوان کرد و ضمن گرامیداشت هفته وحدت، ابراز امیدواری کرد به برکت این ایام مبارک بتوانیم در ادامه مسیر خدمت رسانی به مردم خوب و شریف لاهیجان توفیق یابیم.

وی با گرامیداشت روز جهانی معلولان، ایجاد آسایش و آرامش برای جانبازان و معلولان در راستای استحکام خانواده و حضور فعال آنها در سطح جامعه را ضروری برشمرد و اظهار داشت: مناسب‌سازی اماکن و معابر برای استفاده معلولان در سطح شهر، حق طبیعی همه معلولان است و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود: مکان‌های عمومی مثل پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و معابر عمومی مطابق آنچه که در قانون آمده است جهت استفاده معلولان مناسب سازی شود و پیمانکاران شهرداری نیز ملزم به مناسب سازی پروژه ها برای معلولان شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.