پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • احمدی نژادی ها به رشت آمدند!
    13 آذر 1396 - 14:56
    شناسه : 108651
    0

    گفتنی است این عضو سابق شورای شهر پیش تر دیدارهایی با محمود احمدی نژاد داشته و ارتباط بسیار نزدیکی با حلقه انحرافی به خصوص حمید بقایی دارد. شنیده ها حکایت از آن دارد که سه نفر از نزدیکان و مدیران ارشد دولت احمدی نژاد چندی پیش در رشت میهمان یکی از اعضای سابق شورای شهر […]

    پ
    پ

    محمود احمدی‌نژاد - احمدی نژادی ها به رشت آمدند! -

    گفتنی است این عضو سابق شورای شهر پیش تر دیدارهایی با محمود احمدی نژاد داشته و ارتباط بسیار نزدیکی با حلقه انحرافی به خصوص حمید بقایی دارد.

    شنیده ها حکایت از آن دارد که سه نفر از نزدیکان و مدیران ارشد دولت احمدی نژاد چندی پیش در رشت میهمان یکی از اعضای سابق شورای شهر بودند.

    دکتر ساکت رئیس مرکز استراتژیک دولت نهم و دهم، دکتر صادقی معاون وزیر دادگستری و دکتر خورشیدی داماد محمود احمدی نژاد سه نفری بودند که در ضیافت ناهار عضو سابق شورای شهر که از قضا علاقه بسیار زیادی به محمود احمدی نژاد دارد، حاضر بودند.

    گفته می شود محور گفتگوی طرفین در این نشست، برخی فعالیت های اقتصادی مشترک و آماده سازی زیرساخت ها برای جلب آرای مردمی در صورت کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات 1400 بوده است!

    گفتنی است این عضو سابق شورای شهر پیش تر دیدارهایی با محمود احمدی نژاد داشته و ارتباط بسیار نزدیکی با حلقه انحرافی به خصوص حمید بقایی دارد.

    منبع: خزر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.