×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سید محمد احمدی 1 - نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور بسیار ارزشمند است - دانش آموز

فرماندار شهرستان لاهیجان اظهار کرد: اگر قرار است کشور در آینده از لحاظ علمی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، سیاسی و … به جایگاه بالاتری برسد قطعا یکی از اولویت ها اصلی آموزش و پرورش خواهد بود که نقش آن در توسعه بسیار ارزشمند است.

سید محمد احمدی در نشست با دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری استان ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد با سعادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)، گفت: دشمانان اسلام به دنبال کوچکترین روزنه ایی به دنبال انشقاق هستند و هفته وحدت نشانه یکدستی و دوستی بین مسلمانان شیعه و سنی می باشد.

وی حضور در جمع این دانش آموزان را مایه نشاط، امید و آرامش عنوان کرد و از اینکه این دانش آموزان در کنار مسائل درسی به مسائل محیطی و پیرامونی خود هم توجه دارند اظهار خرسندی کرد.

فرماندار لاهیجان یادآورشد: همه مسئولان از همین جامعه و از بطن کلاس های درسی برخاسته اند لذا شما دانش آموزان که درآینده مسئولیت خواهید پذیرفت باید با نگاه علمی و دقیق به حل مشکلات مردم همت گمارید.

سید محمد احمدی افزود: مهمترین مولفه هنرهای تجسمی جذب بصری مخاطب است که بسیار دشوار می باشد و به همین جهت هنرمندانی که در این عرصه فعالیت دارند قطعا از نبوغ بالایی برخوردارند.

وی با بیان اینکه امروزه هنرهای نمایشی باید پیامی را به همراه داشته باشند، تصریح کرد: هر رویداد هنری که رقم میخورد می بایست دارای پیامی عمیق بوده و طیف گسترده ای از انسان ها را تحت تاثیر قرار دهد تا بدینوسیله فرهنگ و تمدن آن کشور در سایر نقاط دنیا فراگیر شود.

فرماندار لاهیجان در پایان عنوان کرد: اگر قرار است کشور در آینده از لحاظ علمی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، سیاسی و … به جایگاه بالاتری برسد قطعا یکی از اولویت ها اصلی آموزش و پرورش خواهد بود که نقش آن در توسعه بسیار ارزشمند است.

50404 1 - نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور بسیار ارزشمند است - دانش آموز 50404 2 - نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور بسیار ارزشمند است - دانش آموز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.