پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شنیده های کوتاه از تغییرات در فرمانداری های گیلان | قاسم نژاد با حمایت نماینده در راه فرمانداری لاهیجان؟!
    13 آذر 1396 - 21:53
    شناسه : 108696
    0

    با گذشت بیش از دو ماه از آغاز بکار استاندار جدید گیلان، اخبار بسیاری در خصوص ایجاد تغییرات در راس فرمانداری های استان گیلان به گوش می رسد. به گزارش خزر، با گذشت بیش از دو ماه از آغاز بکار استاندار جدید گیلان، اخبار بسیاری در خصوص ایجاد تغییرات در راس فرمانداری های استان گیلان […]

    پ
    پ

    4108ccca02899ad4fdaf011cabfa2500 XL 768x512 - شنیده های کوتاه از تغییرات در فرمانداری های گیلان | قاسم نژاد با حمایت نماینده در راه فرمانداری لاهیجان؟! - تغییرات فرمانداران گیلان

    با گذشت بیش از دو ماه از آغاز بکار استاندار جدید گیلان، اخبار بسیاری در خصوص ایجاد تغییرات در راس فرمانداری های استان گیلان به گوش می رسد.

    به گزارش خزر، با گذشت بیش از دو ماه از آغاز بکار استاندار جدید گیلان، اخبار بسیاری در خصوص ایجاد تغییرات در راس فرمانداری های استان گیلان به گوش می رسد.

    شنیده ها حکایت از آن دارد که محمود قاسم نژاد، فرماندار شهرستان ماسال با حمایت نیکفر، نماینده لاهیجان در راه فرمانداری شهرستان لاهیجان قرار گرفته است.

    همچنین شنیده ها از فومن حکایت از آن دارد که با توجه به ابلاغیه استاندار گیلان در خصوص بکارگیری بانوان در مناصب مدیریتی، منا ابروفراخ در راه شهر مجسمه ها است و قرار است معاون فرماندار رشت به عنوان اولین فرماندار زن گیلان معرفی شود.

    در خصوص وضعیت فرمانداری رودسر نیز شنیده می شود عسکر حسنی پور فرماندار شهرستان رضوانشهر در راه فرمانداری شهرستان رودسر قرار گرفته است.

    از آخرین وضعیت فرمانداری شهرستان رشت هم شنیده می شود که انتقال سیروس شفقی به استان البرز قطعی شده است و به زودی وضعیت فرمانداری رشت مشخص خواهد شد. از بین گزینه های مطرح برای فرمانداری رشت، سیدرضا جوادپور و میرشمس مومنی زاده بیشترین شانس را برای تصدی کرسی فرمانداری رشت را خواهند داشت.

    منبع خبر: خزرآنلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.