سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار رشت از نیروهای متخصص استفاده کند | شهردار در بیشتر عزل و نصب ها با نظر خود عمل نموده است
    14 آذر 1396 - 15:50
    شناسه : 108777
    0

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت از نیروهای متخصص و کارآمد در بخش های مختلف استفاده کند. سید امیر حسین علوی با اشاره به عزل و نصب های اخیر در شهرداری رشت تصریح کرد: شهردار رشت در بیشتر عزل و نصب ها با نظر خودش اقدام نموده و امیدوارم طی این مدت با […]

    پ
    پ

    امیرحسین علوی - شهردار رشت از نیروهای متخصص استفاده کند | شهردار در بیشتر عزل و نصب ها با نظر خود عمل نموده است -

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت از نیروهای متخصص و کارآمد در بخش های مختلف استفاده کند.

    سید امیر حسین علوی با اشاره به عزل و نصب های اخیر در شهرداری رشت تصریح کرد: شهردار رشت در بیشتر عزل و نصب ها با نظر خودش اقدام نموده و امیدوارم طی این مدت با شناختی که وی از پرسنل پیدا کرده بتواند بهترین تصمیمات را در این خصوص بگیرد.
    وی افزود: شهرداری رشت نیازمند تحول است و امیدوارم با تصمیمات اتخاذ شده بهترین اتفاقات برای شهر رشت رقم بخورد.
    علوی با بیان اینکه پیگیری مطالبات شهرداری رشت در اولویت باشد تصریح کرد: شهرداری رشت مطالبات فراوانی از دستگاههای دولتی و … دارد و این مبحث باید بطور جدی پیگیری شود.
    رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه دیون شهرداری رشت پرداخت شود گفت: پرداخت مطالبات پرسنل، معوقات پیمانکاران و… از جمله دیونی است که شهردار رشت باید به آن توجه داشته باشد.
    وی افزود: مشکلات مالی دوره گذاری است که با همت و همراهی شورا و شهرداری رشت برطرف خواهد شد .
    علوی توجه به مشکلات پرسنل را امری ضروری برای شهردار رشت دانست و بیان کرد: مجموعه شهرداری رشت با تلاشهای شبانه روزی پرسنل مشغول خدمات رسانی است و باید مشکلات معیشتی آنان برطرف شود تا با آسودگی خاطر و آرامش در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان فعالیت کنند.
    رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه شورای رشت در آرامش کامل و با همدلی در تلاش برای رفع مشکلات شهر می باشد بیان کرد: منافع شهر و شهروندان برای شورای رشت در اولویت است و تمامی تصمیمات با در نظر گرفتن این مهم اتخاذ می گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.